سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خبر داد:

راهیابی 45 دانش آموز اردبیل به مسابقات فرهنگی و هنری مرحله کشوری

خبرگزاری پانا: سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 45 دانش آموز استان به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری را یافتند و افتخار دیگری را نصیب استان نمودند.

کد مطلب: ۲۳۹۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمود مشکی با اعلام این خبر اظهار داشت: به همت همکاران تلاشگر در آموزش و پرورش استان حضور دانش آموزان استان در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری نسبت به سال قبل60درصد رشد داشته که با این درخشش کارنامه قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

وی ضمن اشاره به زمان برگزاری جشنواره کشوری که از 11مرداد لغایت اول شهریور ماه سال جاری خواهد بود، افزود: 45 نفر دانش آموز منتخب دختر و پسر استان در چهار مرحله در شهرهای اصفهان و نیشابور در این مسابقات شرکت خواهند داشت.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همچنین اعلام کرد که 4 نفر از این دانش آموزان برای اولین بار در بخش فیلم کوتاه در سطح استان به بخش بین المللی جشنواره فیلم رشد راه یافته‌اند.

مشکی در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور پررنگ دانش آموزان در مرحله کشوری و تقدیر و تشکر از زحمات اولیا و مربیان، این تعداد راه یافته به مرحله کشوری را با وجود مشکلات موجود، مرهون تلاش و زحمات بی شائبه مربیان و کارشناسان عزیز از صف تا ستاد دانست و ابراز امیدواری نمود که در سال پیش رو با عنایت به نامگذاری رهبرمعظم انقلاب به نام«سال فرهنگ و اقتصاد» با همت جمعی شاهد گسترش فعالیت های فرهنگی هنری و موفقیت بیش از پیش دانش آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار