مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد

آغاز به کار بازارچه خیریه رمضان و نمایشگاه توانمندی های مددجویان کمیته امداد استان یزد

خبرگزاری پانا:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: در راستای ارائه توانمندی ها و دستاوردهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، بازارچه خیریه رمضان و نمایشگاه توانمندی های مددجویان کمیته امداد استان یزد با حضور جمعی از مسئولین استانی راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۲۳۷۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد اکبری با بیان این مطلب افزود: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد محصولات تولیدی خود را در این بازارچه خیریه عرضه می کنند.

وی با بیان اینکه مددجویان محصولات تولیدی و دستاوردهای خود را در 60 غرفه عرضه می کنند، اظهار داشت: در این بازارچه همچنین غرفه هایی برای آشنایی بیشتر مردم با طرح های اجرایی مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله طرح محسنین و اکرام ایتام برپا شده است.

اکبری هدف از برگزاری این بازارچه را عرضه توانمندیهای شغلی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد خاطر نشان کرد: بازارچه خیریه رمضان و نمایشگاه توانمندی های مددجویان از فردا (20 تیرماه) به مدت 10 روز در آستان مقدس امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) برپا می شود.

گفتنی است مراسم افتتاحیه رسمی نمایشگاه 21 تیرماه ساعت 21:30 با حضور مسئولین استانی برگزار می شودواین نمایشگاه از ساعت 19 الی 23:30 برای بازدید علاقمندان دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار