معاون وزیر و رئیس سازمان مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش وپرورش

پیوند اولیا ومربیان در تحقق مشارکت مردمی درآموزش و پرورش نقش اساسی دارد

خبرگزاری پانا: معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده، در گردهمایی آموزشی – توجیهی روسای گروه انجمن اولیا و مربیان سراسر کشورکه درباشگاه فرهنگیان برگزارشد گفت: پیوند مادی و معنوی اولیا ومربیان در تحقق مشارکت مردمی درآموزش و پرورش نقش اساسی دارد.

کد مطلب: ۲۲۲۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش وپرورش پانا، مرضیه گردگفت: یکی از راهکار های مؤثر در ارتقای فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان بهره‌گیری از توانمندی‌های" شوراهای آموزش و پرورش استان‌ها " است.

وی با اشاره به سه رکن خانواده، مدرسه و اجتماع افزود: توسعه مشارکت های مردمی دارای سه بعد اساسی خانواده، مدرسه و اجتماع می‌باشد و نیازاست با بهره‌گیری از اسناد بالادستی برنامه‌های عملیاتی ویژه ای را ترسیم نمائیم تا بتوانیم خواسته های مقام معظم رهبری ( مدظلله العالی ) و ریاست جمهوری در تربیت فرزندان ایران اسلامی را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر نقش مناطق آموزش وپرورش در گسترش مشارکت های مردمی اظهار کرد: امیدواریم برنامه هایی که نهایی می شود با جدیت توسط استان ها پی‌گیری شود تا شاهد موفقیت انجمن های اولیا و مربیان در پیشبرد اهداف آموزش و پروش باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار