مدیر سازمان دانش آموزی استان یزدخبرداد :

عضویت حدود 9 هزاردانش آموز استان یزد در تشكیلات سازمان دانش آموزی

خبرگزاری پانا:مدیر سازمان دانش آموزی استان یزدازعضویت حدود 9 هزاردانش آموز استان یزددر تشكیلات سازمان دانش آموزی خبرداد.

کد مطلب: ۲۱۸۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسینعلی ملا نوری در جلسه هم اندیشی با رئیس اداره سواد آموزی اداره كل آموزش و پرورش اظهار داشت: سازمان دانش آموزی ظرفیتهای فراوانی دارد كه باید بكوشیم از آنهابه نحو احسن استفاده كنیم .
وی خاطر نشان كرد : اگر به دانش آموز اعتماد كنیم و به او مسئولیت واگذار نماییم ، شاهد تحولاتی عظیم خواهیم بود.

ملا نوری با اشاره به عضویت حدود 9هزاردانش آموز استان در تشكیلات سازمان دانش آموزی افزود : اگر میانگین هر خانواده این دانش آموزان را 4 نفر در نظر بگیریم این دانش آموزان به عنوان پیام رسان مسائل تربیتی به حدود 40 هزار نفر از مردم استان هستند .

وی هدف اصلی سازمان دانش آموزی را ، تربیت اجتماعی دانست و گفت : بی سوادی یكی از مواردی است كه هر دانش آموز در شهر و منطقه محل سكونت خود با رویكردی ساده می توانددر رفع آن تلاش كند .

امین الرعایا معاون سواد آموزی اداره كل آموزش و پرورش نیزدر این جلسه ، محور های همكاری حوزه ی سواد آموزی با سازمان دانش آموزی را بر اساس عقدتفاهم نامه دانست و افزود : آموزش بی سوادان بر مبنای اطلاعات آنان با سرعت بیشتر و كیفیت بهتر انجام می گیرد كه نقش سازمان دانش آموزی در این مسیر سازنده است .

وی با اشاره به رشد 41 درصدی مسائل تربیتی در سطح استان یزد افزود:استان یزد ظرفیتهای بسیاری در زمینه علمی و پرورشی دارد كه باید استعدادها كشف و پرورانده شوند .

امین الرعایا گفت :می توان باایجادمركز تخصصی قرآن و مداحی دانش آموزان را هدایت نمود كه با درك مسائل علمی مربوطه و معارف آن برای آینده آماده شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار