هم زمان با ایام سالگرد عملیات پیروزمندانه فتح؛

زائرین استان البرز به ارتفاعات بازی دراز در غرب کشور صعود کردند

خبرگزاری پانا:هرساله در ایام سالگرد عملیات پیروزمندانه فتح ارتفاعات بازی دراز توسط رزمندگان اسلام در محور عملیاتی غرب کشور(سر پل ذهاب) این مناطق شاهد حضور خیل مشتاقان فرهنگ ایثار و شهادت می باشد.

کد مطلب: ۲۱۵۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛هرساله در ایام سالگرد عملیات پیروزمندانه فتح ارتفاعات بازی دراز توسط رزمندگان اسلام در محور عملیاتی غرب کشور(سر پل ذهاب) این مناطق شاهد حضور خیل مشتاقان فرهنگ ایثار و شهادت می باشد. امسال نیز در ایام عملیات آزادسازی ارتفاعات بازی دراز کاروان شهروندان استان البرز شامل خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان ، آزادگان، پیش کسوتان جهاد و شهادت به مناسبت عملیات آزادسازی این ارتفاعات مهم به این مناطق عزیمت نمودند و باراه پیمایی گسترده ای به این قله صعودکردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار ابولفضل اسلامی مدیر کلاداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در این خصوص به خبرنگارما گفت: رزمندگان کرجی در سالهای سرنوشت ساز دفاع مقدس در جبهه های غرب کشور عملیات های مهمی انجام داده اند و ما در مناطقی شاهد نامگذاری محل هایی به نام شهدای کرجی بودیم و حتی جبهه ای در گیلانغرب به نام تپه کرجی ها وجود دارد که به ثبت هم رسیده و این نشان از حضور فعال رزمندگان کرجی در غرب کشور می باشد.

سردار اسلامی در ادامه افزود: همه ساله در اوایل اردیبهشت ماه که مصادف با فتح ارتفاعات صوق الجیشی بازی دراز بدست رزمندگان اسلام می باشد عزیزان رزمنده حاضر در این عملیات به اتفاق خانواده معظم شهدایی که در این عملیات به شهادت رسیدند به این ارتفاعات صعود می نمایندو ضمن بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور شامل مناطق سومار، نفت شهر، گیلانغرب ومرصاد یاد و خاطره دلاور مردیها و رشادتهای بهترین جوانان این مرز و بوم را زنده نگه می دارند و ما معتقدیم که درخشش و اوج ایثار شهدا آنچنان بالاست که هیچگاه گذر ایام نمی تواند درخشش این گوهر را کم رنگ نماید و این مائیم که محتاج شهدائیم.

سردار اسلامی در ادامه افزود: این کاروان بزرگ با همکاری سپاه ناحیه کرج و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز و شورای شهر و شهرداری کرج به این مناطق اعزام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار