معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

شهرک صنعتی مشترک ایران و چین احداث خواهد شد

خبرگزاری پانا: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: شهرک صنعتی مشترک جمهوری اسلامی ایران و چین پس از انجام مراحل اولیه و توافقات بین 2 کشور احداث خواهد شد.

کد مطلب: ۲۱۴۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدمحمدعلی سیدابریشمی در حاشیه دیدار با صنعتگران شهرک ها و نواحی صنعتی استان مرکزی در جمع خبرنگاران، افزود: تصمیم گیری در خصوص جانمایی شهرک صنعتی مشترک ایران و چین با طرف های چینی است و ایران بسته های پیشنهادی مناطق جغرافیایی مستعد برای استقرار این شهرک صنعتی را به چین ارائه کرده است.

وی ادامه داد: تاکنون تصمیم نهایی مجریان این سرمایه گذاری عظیم و میزان حجم سرمایه گذاری آنها نهایی نشده است .

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور اظهار داشت: بر اساس توافقهای انجام شده وزیر صنعت، معدن و تجارت با همتای چینی، شهرک صنعتی مشترک ایران و چین در فضایی به مساحت 2000 تا 3000 هکتار در کشور احداث می شود و به چرخه تولید می پیوندد .

سیدابریشمی تصریح کرد: این شهرک صنعتی با سرمایه گذاری طرف های چینی و همچنین به کارگیری نیروهای کار ایرانی که اشتغالزایی بسیاری به همراه خواهد داشت احداث می شود.

وی در پایان بیان داشت: شهرک صنعتی مشترک ایران و چین در جهت توسعه روابط اقتصادی و بهره وری بارزگانی در کشور ایجاد می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار