به همت سازمان دانش آموزی فارس انجام شد؛

برگزاری آیین سپاس معلم در تمام مدارس فارس

خبرگزاری پانا:جشن نمادین سپاس معلم همزمان با سراسر استان، درمدرسه شاهد 16 امام خامنه ای ناحیه 4 شیراز برگزار شد.

کد مطلب: ۲۱۳۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا: دراقدامی هماهنگ با سازمان دانش آموزی استان فارس،آیین سپاس معلم درتمام مدارس استان فارس برگزار شد.

دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم فارس گفت:معلمان ماندگارترین چهره تاریخ اند وخداوند متعال انسان را آفرید و هدایت انسان به معلم واگذار شد.

عبدالرسول احمدی گفت:یکی از ویژگیهای مهم معلمان ایثارگری است و این وجه ایثارگری باعث جاودانه شدن معلمان می شود.

معاون پژوهش،برنامه ریزی ونیروی انسانی آموزش وپرورش فارس در ادامه بیان داشت: ایثارگری و الگو بودن معلمان باعث سلامت جامعه می شود و معلم با عشق و ایثارگری عجین شده است.

در ابتدای این مراسم مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز با گرامیداشت هفته مقام معلم و یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: سوره حمد سرفصل قرآن است که خدا خود را شایسته پرستش می داند ، چون رب است و چون مربی است.

جمشید محمد صادقی بیان داشت: ما مدیون شهدا و میراث دار شهدا هستیم و معلمان افتخار خدمت به تمامی دانش آموزان را دارند و این برای آنان نعمتی بزرگ استکه خداوند متعال برایشان عطا کرده است.

مدیر کل بنیاد شهید وامورایثارگران فارس نیز دراین مراسم با اشاره به یاد و خاطره 14600 شهید استان ، گرامیداشت شهدای معلم و دانش آموز و یاد و خاطره امام راحل (ره) و استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت:آموزش و پرورش ستون هر چیزی است و معمان در جامعه زیر بنا و پایه و اساس و اثرگذارند ودر جامعه ما مدیون تلاش معلمان هستیم.

محمودپاکدل با اشاره به درجات عالی دانش آموزان در جامعه به عنوان افرادی کارآمد بیان کرد: معلم سجده شکر به جا می آورد که حاصل تلاش او به نتیجه رسیده است.

سرود سپاس معلم ،قرائت شعر در وصف معلم و اهدا شاخه گل از طرف دانش آموزان ازجمله برنامه های این مراسم بود که اجرا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار