دبیر مجمع نمایندگان مازندران :

فرصت های شغلی جدید در گرو احیای واحدهای تولیدی شهرک صنعتی است

خبرگزاری پانا : دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت : مدیران واحدهای تولید با حداقل سرمایه در گردش میتوانند واحد های صنعتی را احیا نمایند در نتیجه فرصت های شغلی جدیدی را برای شهرستان ایجاد می کنند.

کد مطلب: ۲۱۱۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، احمدعلی مقیمی در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی نکا ، با اشاره به اختصاص 295 میلیارد تومان به واحدهای صنعتی استان مازندران اظهار داشت : با مصوبات و ابلاغات انجام شده ، ارزیابی برای 3 شهرستان شرق مازندران براساس نیازمندی پروژه ها در حال انجام است.

وی نداشتن بدهی معوقه و عدم چک برگشتی را لازمه تخصیص اعتبار به واحدهای صنعتی شهرستانها برشمرد .

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارزش افزوده تصریح کرد : ارزش افزوده در دنیا بیش از 25 الی 30 درصد است همچنین ما می توانیم در حوزه برنامه ها ، با مدیریت جهادی در رأس کار ، این مقدار را به 20 درصد برسانیم .

مقیمی بیان داشت : مدیران واحدهای تولیدی ، صنعتی میتوانند با حداقل سرمایه در گردش ، شرکتهای خود را احیا کرده و فرصتهای شغلی جدیدی را برای جوانان جویای کار شرق مازندران فراهم كنند .

وی در خصوص مشکلات زیر ساختی شهرک صنعتی نکا ، بر پیگیری و رسیدگی مشکلات مخابراتی و نوسانات و اختلالات برق شهرستان تأکید کرد .

دبیر مجمع نمایندگان مازندران خطاب به مدیران و سرپرستان بانکهـای عامل استان گفت : این مدیران اجرایی در تولید و صنعت ، روزی جزء بهترین مشتریهای شما بودند و میتوانند جزء کار آمدترین مدیران عرصه تولید باشند اما با روبرو شدن با تورم بالا ، کاسته شدن ارزش پول ملی و تحریم نابرابر و ظالمانه بر کشور ، به آنان فشار وارد شده است .

مقیمی با اشاره به اینکه بعضی از قوانین باید اصلاح شوند ، خاطرنشان کرد : اکثر قوانین در واحدهای صنعتی دست و پاگیر هستند که باید در جهت رفع موانع تولیـد اصلاح شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار