فرماندار ساوجبلاغ:

اعضای شوراها باید رسیدگی به مطالبات مردمی را مهم‌ترین اولویت خود بدانند

خبرگزاری پانا:فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در همایش شوراهای اسلامی استان البرز گفت:یکی از کارکردهای مهم شوراها پیگیری درخواست‌های مردم است لذا اعضای شوراها باید رسیدگی به مطالبات مردمی را مهم‌ترین اولویت خود بدانند.

کد مطلب: ۲۱۱۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت : اعضای شوراهای اسلامی باید مهم‌ترین وظیفه خود را خدمت‌رسانی به مردم بدانند و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند

پالیز گیر افزود : اعضای شوراها انتخاب شده مردم هستند لذا مردم انتظار دارند که نمایندگان آنان در پارلمان شهری به درستی وظایف خود را انجام داده و اقدامات اساسی را برای توسعه خدمات‌رسانی‌ها انجام دهند.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه دیدارهای چهره به چهره با مردم و بازدید از مناطق مختلف می‌تواند در شناسایی مشکلات مردم تأثیرگذار باشد، افزود: اعضای شورای شهر هر چه بیشتر همراه و همدل با مردم باشند می‌توانند در انجام وظایف خود موفق‌تر عمل کنند.

پالیزگیر با تأکید بر اینکه شوراها رابط امین بین مردم و مسئولان هستند، خاطرنشان کرد: یکی از کارکردهای مهم شوراها پیگیری درخواست‌های مردم است لذا اعضای شوراها باید رسیدگی به مطالبات مردمی را مهم‌ترین اولویت خود بدانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار