برگزاری مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد زنجان

خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، از برگزاری مراسم اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه خبر داد

کد مطلب: ۲۰۵۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، عباس قنبری "در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پانا، اظهار کرد: 24 فروردین‌ماه اولین سال‌روز خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام در این دانشگاه است، به همین جهت ویژه‌برنامه‌ای در نظر گرفته شده است، چرا که بازگشت پیکر پاک شهدای گمنام به زادگاه‌شان، خون تازه‌ای را در رگ‌های این مردم جاری می‌سازد و یاد و خاطره هشت سال دفاع‌مقدس را زنده می‌کند که این خود، زمینه آشنایی بیشتر نسل جوان با آن حال و هوا را فراهم می‌آورد .

وی افزود: هر ساله در سراسر کشور پیکر پاک شهدایی که نام و نشانی از آن‌ها در دست نیست با نام شهدای گمنام با حضور پرشور مردم به خاک سپرده می‌شود. لازم به ذکر است، یکی از مکان‌هایی که این اتفاق در آن به شکل ملموس قابل رویت است، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور می‌باشد که جوانان و به ویژه دانشجویان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌کند .

قنبری با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان سال گذشته میزبان پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام بود، تصریح کرد: این حرکت بر مبنای ارزش‌گذاری به خانواده‌های معظم شهدا و تاثیر هر چه بیشتر فرهنگ از خودگذشتگی در بین جوانان است که این امر با برکات زیادی برای داشجویان همراه خواهد بود .

معاون فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی واحد زنجان، یادآورشد: مسوولان این داشگاه در نظر دارند هم‌زمان با سال‌روز تکریم مادران و همسران شهدا، فردا ویژه‌برنامه سالگرد تدفین شهدای گمنام را در این دانشگاه برگزار کنند که پیش‌بینی می کنیم بیش از یک‌هزار نفر از دانشگاهیان و دانشجویان در این مراسم حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار