سیزده به در، روز پرحادثه اورژانس نیشابور

خبرگزاری پانا: روابط عمومی مرکز مدریت حوادث وفوریتهای پزشکی نیشابور از افزایش ماموریت ها و حوادث روز سیزده بدر در نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۲۰۲۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین محمدی سرپرست منطقه115 نیشابور گفت: کارشناسان اورژانس115 نیشابور در روز طبیعت به 46مورد ماموریت تصادفی و غیرتصادفی و حوادث اعزام شدند.

وی همچنین از استقرار آمبولانس در اردوگاه باغرود خبر داد و افزود بیشتر مراجعین حوادث روز سیزده مصدومین حوادث و سقوط بودند که پس از انجام اقدامات درمانی لازم در محل به بیمارستان اعزام شدند..

محمدی همچنین افزود تعداد تصادفات نیشابور در روز طبیعت 18 مورد بود . و گفت تعداد 35 مصدوم تصادفی و غیر تصادفی به بیمارستان در 24 ساعت گذشته منتقل شدند.

محمدی همچنین اظهار کرد: بعداز ظهر روز سیزدهم فروردین تماس هاس مکرر مردم با اورژانس حاکی از سقوط مردی از بالای وسایل اسباب بازی در تریا پارک بود.

وی اضافه کرد بلافاصله نزدیک ترین امبولانس به محل اعزام شد که 4 دقیقه بعد پرسنل اورژانس بر بالین مصدومی بودند که به شدت از ناحیه سر، هر دو دست و شکم اسیب دیده بود تکنسین های اورژانس سریعا اقدامات اولیه شامل برقراری راه هوایی، فیکساسیون ،کنترل خونریزی و ... را انجام دادند و مصدوم را تحت مراقبت به بیمارستان 22 بهمن منتقل نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار