استقبال عکاسان از جشنواره ملی عکس سلامت روان بی سابقه بود

خبرگزاری پانا: دبیر سومین جشنواره ملی عکس سلامت روان گفت: استقبال عکاسان ار سومین جشنواره ملی عکس سلامت روان بی سابقه بود

کد مطلب: ۱۹۹۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، محمد رضا صائینی در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره عکس سلامت روان افزود: بیش از 600 شرکت کننده با چهارهزار و 12 قطعه اثر و 90 مجموعه به دبیرخانه ارسال شد .

وی یادآورشد: پس از داوری نهایی 75 اثر هنری انتخاب شد که از این تعداد پنج اثر برگزیده نهایی مورد انتخاب واقع شد .

صائینی افزود: بیشترین آثار هنری عکاسان هنری از استانهای خراسان رضوی،زنجان و تهران ارسال شده بود و 50 درصد استانهای کشور در این جشنواره شرکت کردند .

وی کم سن سال ترین و مسن ترین شرکت کننده در این جشنوار ه را 13 و 60 سال عنوان و اظهار کرد: بیشترین شرکت کنندگان در گروه سنی 30-25 ساله قرار دارد .

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در سالهای گذشته تعداد شرکت کنندگان و آثار ارسالی کمتر بود .

وی اظهار کرد: بیماریهای روانی در حال افزایش است و حضور عکاسان حرفه ای در این بخش و ابعاد مختلف انوع بیماری را برای مخاطبان اطلاع رسانی می کند .

مدیر گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: زبان هنر بهترین روش برای بازگویی و حالات افراد دچار اختلالات روانپزشکی به شمار می رود .

سعید ممتاری افزود: در سالهای گذشته از ابزارهای مختلفی برای بیان ابعاد گوناگون بیماری های روحی و روانی به کار گرفته شد و در این میان زبان هنر به ویژه هنر عکاسی از جایگاه ویژه ای برخوردار است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار