نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور زنجان معرفی شدند

خبرگزاری پانا: نفرات برتر مرحله استانی هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در استان زنجان معرفی شدند

کد مطلب: ۱۹۵۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان مرحله استانی هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در یک رقابت قرآنی با حضور 93 نفر شامل 56 خواهر و 37 برادر در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت دعا، مداحی و در رشته حفظ، شامل حفظ 5، 10، 20 ،30 و حفظ جزء 30 قرآن کریم در سه بخش دانشجویان، اساتید و کارکنان از 9 مرکز و واحد به میزبانی واحد صائین قلعه برگزار شد .

در پایان این رقابت ها در بخش دعاخوانی خانم ها مهین آرش مقام اول و آقایان یحیی داداشی، محمد امینی و مهدی بیگدلو به ترتیب رتبه های اول تا سوم و در بخش مداحی آقایان صدرالدین گنج خانلو، بهزاد قبادیان و حسین ملکی حائز رتبه های برتر شدند .

همچنین در بخش حفظ قرآن کریم نیز خانم ها کبری احمدی، صغری کردلو و مریم بیگدلی در رشته حفظ جزء30 ، فاطمه ابراهیم خانی، سمیه حیدری و رقیه ایمانی در حفظ 5 جزء، نرگس رضایی، سمیرا نقی لو و مهین احمدی حفظ 10 جزء و زینب غنیلو در حفظ 20 جزء قرآن کریم به ترتیب رتبه های برتر را ازآن خود کردند .

در رشته حفظ بخش برادران نیز آقایان اصغر قرجه لو در حفظ 10 جزء و امیرحسین احمدی در حفظ 30 جزء به ترتیب به عناوین برتر را کسب کردند .

نفرات برتر رشته قرائت ترتیل این مسابقات نیز به ترتیب خانم ها مینا بیات، فاطمه شهیدی ارغینی و آقایان جواد مرشدی، سید مهدی موسوی و وحید خلیفه لو و در رشته قرائت تحقیق نیز آقای سید وحید موسوی و خانم زینب لطفی معرفی و حائز رتبه های برتر شدند .

یادآور می شود خانم مریم خالقی در رشته حفظ پنج جزء بخش اساتید، و آقایان محمدرضا جعفری در بخش قرائت ترتیل و کاظم صفی یاری در بخش قرائت تحقیق کارمندان رتبه های برتر را کسب کردند .

لازم به ذکر است نفرات برتر هر رشته در بخش خواهران و برادران به مرحله کشوری مسابقات که در اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی برگزار می شود اعزام می شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار