نمایشگاهی با عنوان زندگی حضرت زهرا(س) در محوطه قلعه فلک الافلاک دایر می شود

خبرگزاری پانا:مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان گفت: نمایشگاهی از ˈسیره و نحوه زندگی حضرت فاطمه زهرا(س)ˈهمزمان با ایام نوروز در محوطه قلعه فلک الافلاک خرم آباد برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۹۳۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،رضا سپهروند در جمع خبرنگاران، افزود: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با تعطیلات نوروزی سال 93 و براساس نظر استاندار لرستان، این نمایشگاه به منظور بازدید گردشگران نوروزی در این مکان گردشگری برپا می شود.

وی با رد شایعه واگذاری زمین ساختمان تخریب شده اداره کل پست استان لرستان در محوطه قلعه فلک الافلاک، اظهار کرد: این نمایشگاه از ابتدای سال آینده و به مدت یک ماه برای بازدید عموم مردم و گردشگران نوروزی دایر خواهد شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان لرستان افزود: با توجه به اینکه لرستان در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب کشور و همچنین عبور کاروانهای راهیان نور و گردشگران نوروزی قرار دارد، این نمایشگاه به منظور بهره مندی بیشتر و بهتر گردشگران نوروزی و کاروان های راهیان نور از برکات معنوی ایام فاطمیه دراین مکان برگزار می شود.

سپهروند با اشاره به تعلق خاطر مردم ولایتمدار لرستان به ائمه اطهار به ویژه حضرت زهرا(س) عنوان کرد: این نمایشگاه در راستای آشنایی هرچه بیشتر مردم با زندگی و سیره اخلاقی و رفتاری حضرت فاطمه(س) دایر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار