افتتاحیه طرح ملی امداد و نجات، ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در خراسان شمالی

خبرگزاری پانا: طرح ملی امداد و نجات، ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با حضور صدها نفر از نجاتگران و امدادگران و اعضای جوانان هلال احمر و دستگاه های دخیل در طرح مسافرین نوروزی اعم از اورژانس، پلیس راهور استان، راه و شهرسازی استان، مدیریت بحران استان و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و ... برگزار شد.

کد مطلب: ۱۹۱۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، این مراسم که همراه با مانور انتقال مصدوم و رها سازی بود در محل محوطه و سالن ورزشی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی برگزار شد.

نجاتگران هلال احمر قبل از آغاز افتتاحیه در محوطه هلال احمر با بستن کارگاه های تیرول(کارگاه های عبور افقی و عمودی از ارتفاع) به نجات و انتقال مصدوم فرضی گیر افتاده در ساختمان های بلند پرداختند و تصادف خودرو، عملیات رها سازی و انتقال مصدوم را شبیه سازی نمودند.

در این مراسم مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به ارائه گزارشی از آمادگی 500 نفر از نیرو های امدادی برای مشارکت در طرح نوروزی پرداخت و افزود این افراد به مدت 48 ساعت شبانه روزی آموزش دیدند.

همچنین از همکاری هلال احمر با سیار دستگاه های دخیل در طرح نوروزی گفت و یاد آور شد در حوادث احتمالی مدیرت صحنه حادثه با پلیس راهور است و امدادگران با لحاظ این امر به انجام وظیفه خواهند پرداخت.

سجادی ادامه داد امسال همه نیرو های شرکت کننده در طرح نوروزی با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای برای ارتقای توان خدمتی خود آموزش آشنایی با خودرو را نیز خواهند دید.

در این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز طی سخنانی از فضای نشاط و پویایی حاکم برهلال احمر اظهار خرسندی کرد و امدادگران هلال احمر را فرشتگان نجات خواند.

رئیس پلیس راهور استان نیز در سخنان کوتاهی از خدمات ارزشمند امدادگران هلال احمر بویژه در حوادث جاده ای قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار