آغاز به کار فیلم فجر با اثر سینما گران نامی کشور

خبرگزاری پانا:احمد همتی گفت: امسال سینماگران مشهوری با تازه ترین اثرخلق شده خود در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم فجرشیراز حضور یافتند.

کد مطلب: ۱۸۴۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا: احمد همتی چهارشنبه ‌شب در آیین گشایش سیزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز اظهار داشت: سیزدهمین جشنواره فیلم فجر با آثاری از کارگردانان برجسته کشورمان چون داریوش مهرجویی ، ابراهیم حاتمی کیا، کیومرث پوراحمد، مسعود ده نمکی و رضا عطاران در محل سینما سعدی شیراز آغاز بکار کرد.

احمد همتی افزود: عناوین فیلم های کارگردان های یادشده به ترتیبˈ اشباحˈ، ˈچˈ، ˈ50 قدم آخرˈ، ˈمعراجی هاˈ و ˈرد کارپتˈ، می باشد که اکران آن ها، پرده نقره ای سینما سعدی شیراز را جانی دوباره می بخشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با تمام تلاش سعی کرده تا فرهنگ کشور ما را مورد هجمه قرار دهد، ادامه داد: فرهنگ قوی و فراگیر ما ایرانیان باعث پیروزی در جنگ تحمیلی هشت ساله شد.
همتی ادامه داد: بنابراین دشمن با درک مولفه فرهنگی نظام ایران اسلامی ، برای القا فرهنگ غرب تمام هم و غم خودش را روی شبکه های ماهواره قرار داده ولی تاکنون این هجمه ها بی تاثیر بوده است.
مدیرکل ارشاد گفت: بمنظور رونق بخشی به جشنواره سینما که ازجمله اهداف محوری سینما گران است ، بلیط ها را با نازلترین قیمت برای به استفاده مطلوب و بیشتر علاقمندان و اقشار مختلف مردم نیز توزیع کردیم.
وی برگزاری جشنواره ها را بستری برای تمرین و حضور هنرمندان و ارتقا کیفیت فرهنگی و هنری دانست و اضافه کرد: امیدوارم دولت با تجهیز سالن های سینمایی و رشد دیجیتالی سطح کیفیت جشنواره ها را بالا ببرد.
سیزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز 16لغایت 25بهمن ماه میزبان 20 عنوان فیلم با بیست کارگردان می باشد.
خبرنگار:فرزانه فاضلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار