فریبرز عرب نیا در نشست خبری فیلم ˝چ˝حضور نیافت

خبرگزاری پانا: نشست پرسش و پاسخ فیلم ˝چ˝ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در حالی برگزار می شود که فریبرز عرب نیا بازیگر نقش اصلی این فیلم در نشست حضور نیافته است.

کد مطلب: ۱۸۳۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، نشست پرسش و پاسخ فیلم «چ» صبح امروز با حضور عوامل این فیلم در سالن برج میلاد برگزار می شود.

بر این اساس، در این نشست که با حضور عوامل سازنده فیلم و خبرنگاران رسانه های مختلف در حال برگزاری است، فریبرز عرب نیا بازیگر نقش شهید چمران در نشست پرسش و پاسخ حضور نیافته است.
فیلم سینمایی "چ" آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردانی است. همچنین مهدی کریمی به عنوان تهیه کننده فیلم بوده و نقش شهید چمران را «فریبرز عرب‌نیا» ایفا می‌کند و «سعید راد»، «مریلا زارعی»، «بایک حمیدیان»، «محمدمهدی سلطانی»، «امیررضا دلاوری» و «اسماعیل سلطانیان» نقش‌های دیگر را برعهده دارند.
حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» (درباره شهید چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد 1358 زندگی شهید چمران را روایت کرده است.
حسین جعفریان مدیریت فیلمبرداری فیلم را برعهده دارد و به عباس بلوندی طراحی صحنه و لباس فیلم سپرده شده است. مهدی حسینی‌وند و بهزاد عبدی به ترتیب مسئولیت تدوین موسیقی فیلم را برعهده گرفتند.
سومین روز از سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با حضور خبرنگاران بازیگران و عوامل فیلم‌ها در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد صبح امروز آغاز به کار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار