مراکز آموزشی افرادتوانمند و ماهر را وارد عرصه مسابقات ملی مهارت کنند

خبرگزاری پانا: نشست کمیته های مختلف مسابقات ملی مهارت با حضورمدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان ،معاونین ،روسای مراکز،مدیران آموزشگاههای آزادوکارشناسان اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان دراهوازبرگزارشد.

کد مطلب: ۱۸۳۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان، نشست کمیته های مختلف مسابقات ملی مهارت با حضورمدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان ،معاونین ،روسای مراکز،مدیران آموزشگاههای آزادوکارشناسان اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان دراهوازبرگزارشد.

دراین نشست مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه ای خوزستان عنوان کرد : مراکز آموزشی بخشهای دولتی و خصوصی با اجرای دوره های طولانی مدت و طراحی شده افرادتوانمند و ماهر را وارد عرصه مسابقات ملی مهارت کنند . رحمن قلاوند با بیان این که هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت ترویج فرهنگ مهارت آموزی، تربیت نیروی متخصص و ماهر بازار کار است گفت: با تلفیق الگو آموزشی (آموزش تولید، بازاریابی و فروش) با هدف مسابقات ملی مهارت و هم چنین طراحی پروژه های آزمون عملی پایان دوره ای براین اساس پیش بینی می شود، درصد چشمگیری از کارجویان نیز از مهارت کافی جهت ورود به بازار کار برخوردار گردند.

در ادامه قلاوند از تشکیل کمیته کنترل کیفیت (qc) و تحقق و توسعه (R& D) در اداره کل خبر داد و اظهارداشت: داشتن الگو آموزشی (آموش، تولید ، بازاریابی و فروش) و میل به سمت خودکفایی در بخش تولید تشکیل کمیته کنترل کیفیت (QC) و تحقق و توسعه با هدف نظارت بر تولیدات و تعریف چشم انداز متناسب با نیاز بازار هدف امری ضروری است. وی بر پیاده سازی شبکه در استانی آنلاین و قابل (استفاده ) بر روی دستگاه های رایانه شخصی تلفن های همراه تاکید کردو افزود: با برقراری ارتباط بر خط به شیوه های متنی ، صوتی و تصویری درون استانی پیش بینی می شود روسای مراکز آموزش دولتی بدون محدودیت جغرافیایی و زمانی بتوانند با طرح نیازها و پیشنهادات قادر به شرکت در جلسات مجازی و هم اندیشی با دیگر همکاران در نقاط مختلف استان باشد.

گفتنی است پیش ازاین معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی، مسئولین مناطق 7گانه استان و کمیته های تخصصی گزارشی عملکرد از حوزه خودرادرخصوص مسابقات ملی مهارت ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار