:مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد:

لزوم سازمان دهی نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی / احیا نهضت ساختمان سازی با کمک خیرین

خبرگزاری پانا : مدیر کل جدید آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: سازماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان یکی از ضروریات و اولویت های کاری است که قبل از هرگونه فعالیتی باید به این امر توجه شود

کد مطلب: ۱۸۳۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

عباس لامعی صبح امروز در اولین روز کاری در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا ضمن تاکید بر ساماندهی نیروی انسانی اظهار داشت: سرمایه انسانی یکی از سرمایه های مهم در آموزش و پرورش است که باید با استفاده درست بتوان آموزش و پرورش را به سمت و سوی قله های علمی هدایت کرد.

وی سازماندهی نیروهای انسانی، ، توسعه مشارکت های مردمی، توجه جدی به بحث نهضت ساختمان سازی با کمک خیرین در آموزش و پرورش ، مسایل پرورشی و تکریم م معلمان را از مهم ترین برنامه های خود در آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

مدیر کل جدید آموزش و پرورش خراسان جنوبی برتکریم معلمان در آموزش و پرورش تاکید کرد افزود: با توجه به اینکه تربیت، تولید علم در آموزش و پرورش بر دوش معلمان قرار دارد، برای جلو گیری از فراموشی یا کم رنگ شدن این واقعیت لازم است که نقش معلم در پرورش نیروی انسانی به درستی تبیین شود.

وی از ارتقای دانش افزایی در بین معلمان خبر داد واظهار کرد : جهت ارتقای و دانش افزایی فرهنگیان فناوری وعلم روز با استفاده از موسسات غیردولتی و خصوصی در غالب کلاس های ضمن خدمت برگزار می گردد.


.وی به آموزش های ضمن خدمت اشاره کرد ادامه داد : با ید انگیزه را در معلمان تقویت کرد و از طریق آموزش های ضمن خدمت معلیمن رتبه بندی خواهند شد.


لامعی بررسی کیفیت آموزشی و پرورشی را ز اولویت های کاری خود عنوان کرد و افزود : مسئله اموزش و پرورش مانند دو بال کبوتر است که باید در کنار هم کارکنند .

وی در خصوص جهت گیری ها و رویکرد اداره کل اموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: با توجه به سیاست های تعیین شده ولایت فقیه و دولت برای بهبود وضعیت فعلی در آموزش و پرورش استان تلاش خواهیم کرد.


لامعی از احیای ساختمان سازی در آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد : با کمک خیرین مدرسه ساز نهضت ساختمان سازی را در اموزش و پرورش احیا خواهم کرد.


مدیرکل آمورش و پرورش خراسان جنوبی حضوردر ساعات زنگ تفریح درمدارس بررسی مشکلات دانش آموزان و معلمین ، تعمیق فرهنگ نماز در مدارس را از دگیر کارهای خود بیان کرد.


وی در پایان به دانش آموزان توصیه کرد : امروزه دانش آموزان از درس خواندن غافل نشوند چون دشمنان می خواهند استعداد های کشور نابود شوند و دانش آموزان با جهاد علمی در این برهه از زمان با دشمنان مقابله کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار