مدیرکل بهزیستی مازندران :

جامعه نیاز معلولان را برآورده کند

خبرگزاری پانا:مدیرکل بهزیستی مازندران با تاکید بر گسترش فرهنگ توانبخشی مبتنی بر جامعه گفت: جامعه نیاز معلولان را برآورده کند.

کد مطلب: ۱۸۲۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ روح الله ردایی مدیرکل بهزیستی مازندران در اختتامیه کنگره توانبخشی مبتنی بر جامعه اظهار داشت:توانبخشی مبتنی بر جامعه یکی از تاکیدات دین مبین اسلام است و با نگاهی بر زندگی پیامبران و ائمه معصومان مشاهده می کنیم که آنها همواره در جهت گسترش فرهنگ توانبخشی مبتنی بر جامعه بودند .

وی افزود:در قرآن کریم بیش از 25 آیه داریم که بر توانبخشی مبتنی بر جامعه تاکید می کند اما متاسفانه با وجود آن ما تا کنون نتوانستیم در این بخش موفق عمل کنیم .

هچنین در ادامه با بیان اینکه توجه به رفع مشکلات معلولان نادیده گرفته شد افزود:در جامعه ما زمانی که مسئولان با کمبود بودجه مواجه شوند از بودجه بهزیستی کم می کنند که این امر ما را از رسیدن به آرمان ها دور می کند.
ردایی با بیان اینکه جامعه باید از معلولان حمایت کند خاطرنشان کرد : معلولان از دولت ها خواستار برابری فرصت ها هستند و این چیز زیادی نیست.
نخستین کنگره توانبخشی مبتنی بر جامعه سی بی آر ÇBR با حضور دو تن از اساتید برجسته از کشورهای ژاپن و تاجیکستان در سالن آمفی تئاتر اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار