قماربازان بازاچه گجیل تبریز دستگیر شدند

خبرگزاری پانا:فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز آذربایجان شرقی از دستگیری قماربازان بازاچه گجیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۷۹۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ یعقوب حاذق كوچه باغی گفت: برابر گزارش كلانتری 16 تبریز در پی اطلاعات واصله مبنی بر اینکه كه تعدادی افراد در ساعت های مختلف با استفاده از آلات قمار مانند ورق، سكه ،كارت و غیره اقدام به پهن بساط قمار می كنند بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت .

وی گفت : در بررسی ها مشخص شد این افراد برای فرار ازگرفتار شدن در چنگال قانون افرادی را به عنوان به پا در محل های ورودی وخروجی می گذارند كه به محض مشاهده مامورین توسط همان افراد مطلع و محل را ترك و یا آلات قمار رامخفی می کردند.

سرهنگ حاذق ادامه داد: رئیس كلانتری با تدابیر لازم و اخذ دستور قضایی لازم از جهت مقابله وبرخورد با افراد قمار باز و مزاحمین اصناف وكسبه وكوتاه كردن دست متخلفین از بازارچه گجیل وارتقائ امنیت اجتماعی شهروندان در یك عملیات برنامه ریزی شده در داخل بازارچه گجیل تعداد 6 نفر از قمار بازان به هویت های (م - س)، ( الف - الف)، (ح- د)، (پ - ع)، (م- ی) و (ر- س) را در حالی که بساط قمار پهن كرده و مشغول بازی بودند را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از نامبردگان از هركدام مبالغی وجه نقد و سه عدد كارت خالی كه یكی از كارتها دارای نوار چسب سیاه رنگ جهت استفاده در امر قمار بود را كشف و ضبط و با تشكیل پرونده قضایی به دادسرا اعزام و ازآن طریق روانه زندان شدند.

وی تشریح کرد: همچنین در یک عملیات دیگر دربازارچه گجیل تعدا 6نفر دیگر ازقمار بازان به نام های (و- ق)، (ج - ه)،(الف- الف)، (الف-خ)، (ن- الف) و (م- ق) دستگیر و با تشكیل پرونده قضایی به مرحع قضایی اعزام و ازآن طریق روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار