سردار رجبی خبر داد:

انجام شدن 227 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه بیت المقدس کردستان

خبرگزاری پانا:فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: 277 پروژه در قالب محرومیت زدایی توسط سپاه کردستان انجام گرفته است بسیاری از این طرح ها طرح های زود بازده، عام المنفعه و کم هزینه است که مربوط به محرومیت های معیشت مردم است.

کد مطلب: ۱۷۷۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سردار محمد حسین رجبی فرمانده ی سپاه بیت المقدس کردستان در نشست خبری که صبح امروز در قرارگاه شهرامفر سنندج برگزار شد گفت: در حال حاضر که وارد 35 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی هستیم دستاوردهای داخلی و خارجی این پیروزی در همه ی ابعاد برای همگان آشکار است و روند تأثیر گذاری این انقلاب اسلامی بر دنیا و در روند بیداری اسلامی و بیداری انسانی کاملاً مشهود است و چنین چیزی تأثیری پیش برنده در دین اسلام است.

وی گفت: "رویکرد روشنگری با ماهیت استکبار شناسی" رویکردی است که امسال بیش هر سال دیگر در دهه ی فجر به آن پرداخته می شود زیرا امسال گفتمان قالب را در مواجهه با استکبار در خیلی از عرصه ها مشاهده می کنیم .

سردار رجبی با بیان اینکه عمق اختلاف با استکبار به بزرگی و عظمت اسلام است اظهار کرد : تا زمانی که ما در برابر دشمنان استقامت کنیم عظمت و پایداری جمهوری اسلامی بیش تر نمایان پیدا می کند زیرا عنصر اصلی انقلاب اسلامی اسلام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار