فرماندار بابلسر خواستار شد:

نظارت جدی بر فعالیت قهوه ‌خانه و سفره‌ خانه‌ها در بابلسر

خبرگزاری پانا:فرماندار بابلسر خواستار نظارت جدی بر فعالیت قهوه‌خانه و سفره‌خانه‌ها در بابلسر شد.

کد مطلب: ۱۷۴۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ سیدکریم سجادی در همایش پلیس، امنیت و اصناف در سالن اجتماعات شهید باهنر ارشاد با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی افزود: همه افراد نسبت به یکدیگر حقوقی دارند که اگر آن را بشناسند و به آن عمل کنند؛ جامعه‌ای منظم با روابط سالم به وجود می‌آید.

وی شناخت حقوق دیگران و رعایت به آن را امری لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: باید با روابط اخلاق‌مدارانه آرامش را بر فضای بازار حاکم کنیم.

فرماندار بابلسر با تاکید نظارت جدی بر فعالیت قهوه ‌خانه و سفره ‌خانه اذعان داشت: در قدیم قهوه‌خانه‌ها بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت بود و نقش مهمی در آشنا کردن مردم با میراث کهن و ادب ایران داشتند.

سجادی تصریح کرد: معرکه‌گیری، نقالی، سخنوری، تعزیه‌خوانی، غزل‌خوانی و بسیاری از آداب و رسوم از یاد رفته که بعضی از آنها مانند نقالی و تعزیه در فهرست میراث بشری قرار گرفته‌اند از قهوه خانه‌ها بر جای مانده است.

وی با بیان اینکه سعی کنیم قهوه‌خانه‌ها و سفره‌خانه‌های خود را به همان سبک اداره کنیم، بیان داشت: استاندارد و قوانینی برای قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌ها در نظر گرفته شود تا فعالیت خود را براساس آن انجام دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر تصریح کرد: قهوه خانه‌ها و سفره‌خانه‌ها یک منوی تعریف شده‌ای داشته باشند و براساس آن سرو کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار