بهزاد عبدی پور موسیقی ˝ تمشک˝ را می سازد

خبرگزاری پانا: ساخت موسیقی فیلم سینمایی ˝تمشک˝ ساخته سامان سالور برای حضور در جشنواره فیلم فجر آغاز شد.

کد مطلب: ۱۷۴۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا،ساخت موسیقی آخرین ساخته سالور به تازگی توسط بهزاد عبدی در اکراین آغاز شده است و حسین قورچیان نیز همزمان صداگذاری را انجام می‌دهد.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در می‌آید.

گفته می‌شود "تمشک" فیلم متفاوتی در کارنامه سالور است.

در این فیلم نیکی کریمی، مهدی پاکدل، مهران احمدی، حبیب دهقان نسب، سمیرا حسن پور، شعله مرادی، سید علی موسویان، تبسم هاشمی، بیژن افشار، محمود نظرعلیان، سهی بانو ذوالقدر، شیرین بیده، منصور نوبخت، رومینا سوری به ایفای نقش می‌پردازند.

خلاصه داستان: حمید و هما زوج ناباروری هستند که تصمیم گرفته‌اند از راه اجاره رحم بچه‌دار شوند این دو در راه پیگیری و انتخاب شخص مورد اطمینان برای این منظور به زن جوانی به نام رضوان برمی‌خورند که با وجود شرایط مساعد دارای مشکلاتی است، اتفاقی که برای این زوج پس از آشنایی با رضوان می‌افتد سبب می‌گردد تا آنها به شناخت تازه‌ای از خود و پیرامونشان برسند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان:سامان سالور، مدیر فیلمبرداری:محمود کلاری، مدیر صدابرداری:وحید مقدسی، طراح صحنه و لباس: سامان سالور و حمید نظیفی، طراح گریم: رسول سید عربی،مدیر تولید: ساسان سالور، و تهیه کننده: ساسان سالور، محصول موسسه فرهنگی پژواک سکوت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار