حمیدرضا ترقی در گفت و گو با پانا:

دیدگاه اقتصادی هاشمی در این دولت زنده شد/خانه ی سینما و انجمن روزنامه نگاران محل اجماع فتنه گران بود

خبرگزاری پانا: پس از گذشت 5 ماه از اتمام کار دولت نهم و دهم عملکردهای آن دولت همچنان ردپای خود را در حوزه های اقتصادی و فرهنگی هنری نشان می دهد. یکی از اعضای حزب موتلفه بیانات جالبی در این زمینه دارد.

کد مطلب: ۱۶۷۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در خصوص عملکردهای دولت نهم و دهم و آثار این عملکردها بر کار دولت حسن روحانی به خبرنگار سیاسی پانا خبر داد: تفاوت دیدگاه های اقتصادی میان دو دولت کاملا واضح و مشخص است چرا که دیدگاه حاکم بر اقتصاد در دوره جاری در واقع همان دیدگاه اقتصادی حاکم در دوره آیت الله هاشمی است و طبیعتا این دیدگاه به لحاظ اقتصادی عدالت محور نیست و دیدگاه اقتصادی دولت احمدی نژاد یک دیدگاه عدالت محور بود.

وی در ادامه افزود: طرح هدفمندی یارانه ها در دولت قبل با موافقت مقام معظم رهبری و مصوبه مجلس صورت گرفت اما دولت یازدهم این کار را یک کار غلط می دانند.

ترقی همچنین در رابطه با تامین کالاهای اساسی کهروحانی این موضوع را اولین و نگران کننده ترین مشکل دولت جدید خوانده بود و اظهار کرده بود" ما در یک استان فقط برای سه روز گندم در انبارها داریم" بیان کرد: این حرفها مبنای درستی ندارد و ما این حرف ها را قبول نداریم چراکه تمام کالاهای اساسی توسط دولت قبل تا پایان سال تهیه شده بود و تامین این کالاها کار چند روز نیست که ما بگوییم دولت جدید در صد روز این کالاها را تامین کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در خصوص عملکرد دولت نهم و دهم در حوزه ی فرهنگی و هنری و مشخصا تعطیلی خانه ی سینما و انجمن صنفی روزنامه نگاران اظهار داشت: خانه ی سینما محل اجتماع فتنه گران بود و وزیر ارشاد دولت وقت هم چندین بار به سینما گرایان هشدار داده بود اما عدم توجه به این هشدارها منجرب به تعطیلی خانه ی سینما شد.

وی تصریح کرد: انجمن صنفی روزنامه نگاران نه تنها محل اجتماع فتنه گران بود بلکه وضعیت وخیم تری نسبت به خانه ی سینما داشت و ما در آن زمان شاهد ارتباط برخی از اعضا و خبرنگاران با بیگانگان بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار