اظهار شگفتی هنرمندان بوکانی/

نمایشگاه نقاشی دانش آموز 9 ساله بوکانی بر پا شد + عکس

خبرگزاری پانا: نمایشگاه نقاشی دانش آموز ۹ ساله بوکانی هنرمندان و تماشاگران را شگفت زده کرد.

کد مطلب: ۱۶۶۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، آثار نقاشی دانش آموز 9 ساله بوکانی به نام هونیا کنگرلو در فرهنگسرای سیمرغ شهر بوکان با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان به نمایشگاه گذاشته شد .

این نمایشگاه طی مراسم باشکوه با حضور هنرمندان شهرستان بوکان ، رضا عباسی ریاست اداره فرهنگ اسلامی وتعداد زیادی از فرهنگیان و عاشقان هنر افتتاح گردید.
نمایشگاه نقاشی دانش آموز بوکانی با موضوع‌های تخیل کودکانه، تکنیک گواش و رنگ روغن در فرهنگسرای سیمرغ بوکان دایر خواهد بود که درآن بیش از 60 اثر از این هنرمند خردسال بوکانی با سبک انتزاعی و... به نمایش گذاشته شده است .
هونیا کنگرلو هنرمند 9 ساله بوکانی ودانش آموز کلاس سوم ابتدایی دبستان دخترانه حجاب شهرستان بوکان از چهار سالگی به هنر نقاشی روی آورده است. او در این مدت توانسته آثار زیادی خلق کند که بخشی از آن در قالب این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت :"در هنر کودکان هیچ دو اثری همانند نیست و کودک هرگز نمی‌تواند کار خود را تکرار کند، به همین دلیل آثار کودکان ارزش خاصی پیدا می‌کند به طوری که هنرمند، روانشناس، مربی و جامعه‌شناس هر یک از دید خود به آن توجه می‌کند ."
احمد رحمانی مدیر آموزش وپرورش شهرستان بوکان طی سخنانی ضمن تقدیر از هنرمندی این دانش آموز با استعداد وهنرمند از همکاری بی دریغ ریاست اداره ارشاد اسلامی این شهرستان ، کلیه هنرمندان شهرستان بوکان ومدیر دبستان حجاب که در برگزاری این نمایشگاه تلاش نموده اند تقدیر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار