خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان در استان زنجان تشکیل شد

خبرگزاری پانا: خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان زنجان به منظور پرکردن خلاء موجود، بین نسل جوانان تحصیل کرده کشور با پیشکسوتان صنعت و معدن با برگزاری انتخابات هیئت موسس در محل اتاق بازرگانی زنجان تشکیل شد

کد مطلب: ۱۵۶۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، در این انتخابات که با حضور مهندس صدری رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران و دکتر شریعتی نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان تهران و همچنین در حضور نمایندگان شرکتهای مختلف برگزار گردید پس از رای گیری و شمارش آراء مهندس غلامحسین جمیلی با کسب بیشترین آراء بعنوان نفر اول انتخاب گردید. امیر حسین اسدی, سولماز مقدم فرد و فرشید ابتکار , غلامرضا حاج انوری, محمد اصفهانی و حسین بازرگانی بترتیب بعنوان نفرات بعدی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان زنجان برگزیده شدند .

رضا احدی نیز بعنوان بازرس اصلی و بهزاد شفقتیان بازرس علی البدل انتخاب گردیدند .

شایان ذکر است هدف این تشکل تزریق نیروهای خلاق و جوان استان جهت ایجاد تحولی بزرگ در فعالیت تشکل های مردم نهاد و ایجاد زمینه برای معرفی توانمندیهای جوانان تحصیلکرده استان به جامعه تولیدکنندگان و ترویج فرهنگ تولید در میان جوانان استان است .

همچنین فرصتی مغتنم جهت حضور جوانان فعال اقتصادی استان در خانه جوانان ایران می باشد که از این رهگذر می توان از ظرفیت ملی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان برای پیشبرد اهداف و مقاصد منطقه‌ای و استانی بهره برداری نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار