بازدید کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان ری از گرمخانه و باشگاه مثبت در آستانه هفته اطلاع رسانی ایدز

خبرگزاری پانا: در آستانه هفته اطلاع رسانی ایدز که از نهم آذر ماه آغاز می شود کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان ری از گرمخانه و باشگاه مثبت شهرستان بازدید نمودند

کد مطلب: ۱۵۶۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، در آستانه هفته اطلاع رسانی ایدز که از نهم آذر ماه آغاز می شود کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان ری از گرمخانه و باشگاه مثبت شهرستان بازدید نمودند.

در این بازدیدها که دکتر تاجیک کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها به همراه کارشناسان واحد مذکور و نظارت بر درمان حضور داشتند، فضای فیزیکی و محل استقرار مدد جویان در گرمخانه و باشگاه مثبت مورد بازدید قرار گرفت.

اختصاص یک مکان مجزا برای افراد مشکوک مبتلا به بیماری های واگیر، هماهنگی با شبکه در خصوص تهیه نمونه از بیماران مسلول و ارسال به آزمایشگاه و تجهیز گرمخانه از جمله اقداماتی بود که در فاصله دو بازدید کارشناسان شبکه انجام گرفته بود.

همچنین مسئولین باشگاه مثبت و گرمخانه اذعان کردند که در صدد تاسیس یک مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر با همکاری شهرداری در نزدیکی باشگاه هستند.

گفتنی است باشگاه مثبت، باشگاهی ویژه افراد HIV مثبت است که در راستای ارتقاء کیفیت زندگی این افراد تلاش می کند. ارائه خدمات رفاهی مانند اشتغال، فعالیت های تفریحی و گردشی از جمله اقداماتی است که در این محل انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار