رییس مرکز سیمافیلم اعلام کرد:

فیلم‌ و سریال‌های طنز صاحب میز شدند

خبرگزاری پانا:محمدرضا معصوم زادگان از تشکیل میز و کارگروه ویژه تولیدات کمدی و طنز در مرکز سیمافیلم خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۴۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا،محمدرضا معصوم زادگان با بیان این مطلب افرود: تولید آثار کیفی برای ترویج خانواده محوری در نظام اجتماعی و موضوع کرامت زن از دیگر برنامه‌های آتی سیمافیلم است.

وی تصریح کرد: سیاست و دیدگاه اصلی سیمافیلم پرداخت ظریف هنری برای ارائه مفاهیم ناب و ارزشمند دینی و فرهنگی است. در این مرکز هدف تنها ایجاد سرگرمی برطرف کردن نیازهای روزمره و عادی مخاطب نیست. بلکه هدف اصلی ما "نیازسازی" برای مخاطب است. به عبارت دیگر در کنار ترویج و نشر ارزش‌های دینی و اجتماعی پرداختن به مفاخر دینی و ملی، بزرگان و قهرمانانی که بخشی از تاریخ، فرهنگ و هنر این مملکت را رقم زده‌اند از اولویت‌های سیمافیلم است و این مرکز در تولید سریال های الف ویژه هم به واسطه سابقه موفق و البته ماموریت ساختاری "مقدم بر هر شبکه یا مرکز تولید فیلم دیگری" است.

معصوم زادگان اذعان کرد: مرجع اصلی سیاست‌گذاری در سیمافیلم اسناد بالادستی مانند اسناد افق رسانه و مجموعه اسناد و سیاست‌های ابلاغی از سوی معاون محترم سیماست که در راستای اجرایی شدن این سیاست‌ها تولید طیف وسیعی از آثار فاخر در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار می‌گیرد. در کنار اینها تمامی فرایندها و فعالیت‌های جاری این مرکز با رویکرد ارتقای کمی و کیفی فیلمنامه نویسی و اقتباس طراحی شده است.

وی در پایان گفت: مرکز سیمافیلم با 17 سال سابقه فیلمسازی تنها یک بخش الحاقی به سازمان صدا و سیما نیست بلکه برندی است که بسیاری حتی در خارج از کشور آن را می شناسند و به نوعی بخشی از هویت فرهنگی و صنعت فیلمسازی ما را تشکیل داده است. در کارنامه مرکز سیمافیلم طی یک سال تولید 80 فیلم با موضوعات مختلف اعم از اجتماعی، مذهبی، جنگی، کودک و مناسبتی وجود دارد که همین تعداد همواره محل نقل نقدها و اختلاف نظرهایی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار