/اخبار کوتاه فرهنگی هنری از ماهشهر/برگزاری سومین همایش موسیقی در ماهشهر

خبرگزاری پانا: برگزاری سومین همایش موسیقی و توزیع کتاب در بین فعالان فرهنگی و کانون های مساجد ماهشهر عناوین مهمترین اخبار کوتاه فرهنگی هنری این شهرستان هستند.

کد مطلب: ۱۵۲۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر از برگزاری سومین همایش هنرمندان موسیقی این شهرستان خبر داد.

در این همایش که به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر و با هدف حمایت و مطرح نمودن هنرمندان بومی به مدت یک هفته در تالار شهید آوینی بندر ماهشهر و تالار اندیشه شهرک بعثت برگزار شد، نوازندگان و هنرمندان شهرستان به اجرای برنامه پرداختند.

لازم به ذکر است، قسمتی از درآمد حاصل از این برنامه به امور خریه اختصاص یافت.

*توزیع 1 هزار جلد کتاب بین فعالان فرهنگی و کانون های مساجد ماهشهر

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر تعداد 1000 جلد کتاب را در بین فعالان فرهنگی و کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان توزیع کرد.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر با هدف بالابردن سطح آگاهی و دانش عموم شهروندان و همچنین ارتقا و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان، تعداد 1000 جلد کتاب را در بین فعالان فرهنگی و کانون های فرهنگی هنری مساجد توزیع کرد .

همچنین این اداره ایستگاه های مطالعه کتاب در ادارات، شهرداری ها و سازمان های شهرستان جهت استفاده ارباب رجوع ایجاد نمود که از اول سالجاری حدود 2 هزار جلد کتاب به این ایستگاه ها اختصاص داده شد و مورد استقبال اکثریت شهروندان و مسئولین شهری قرار گرفت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار