رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد

بارش باران در جاده های غرب کشور/ 10 کشته در 4 فقره تصادف بین جاده‌ای

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به کشته شدن 10 نفر از هموطنان در 4 فقره تصادف در جاده‌های کشور، از بارش باران در جاده های استان‌های کردستان، همدان، مرکزی، لرستان و کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در گفت و گو با پانا در مورد حوادث رانندگی 48 ساعت گذشته گفت: برابر اعلام پلیس راه استان مازندران در ساعت 1:45 بامداد جمعه بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 در جاده بابلسر به محمود آباد 2 نفر کشته و 3 نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: در ساعت 16 روز پنجشنبه نیز بر اثر تصادف بین دو دستگاه سواری پژو 405 در جاده فرعی ابتردر استان سیستان و بلوچستان، یک نفر کشته و 4 نفر مجروح شدند.

سلبی با اشاره به حادثه ای دیگر در استان خراسان رضوی گفت: ساعت 11:30 روز پنجشنبه بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری پژو پارس و یک دستگاه کامیون بنز در جاده فرعی حکم آباد به نقاب 5 نفر کشته شدند.

وی افزود: برابر اعلام پلیس راهور استان یزد در ساعت 6:16 روز گذشته بر اثر تصادف بین یک دستگاه مینی بوس بنز با یک دستگاه کامیون ایسوزو در خیابان انقلاب شهر یزد، 7 نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین در مورد آخرین وضعیت جوی جاده های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی در اکثر محورهای استانهای کردستان، همدان، مرکزی، لرستان و کرمانشاه بارش پراکنده باران گزارش شده است.

وی تاکید کرد: براساس همین گزارش سایرمحورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار و ترافیکی روان برخوردار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار