معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد:

معرفی یک شرکت متخلف پارکبان به تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: یک شرکت پارکبان در ارومیه به دلیل تخلف گرانفروشی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سلیمان علیزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای گزارشات واصله و بازرسی های دوره ای بازرسان این سازمان، یک شرکت متخلف پارکبان در شهرستان ارومیه شناسایی و پس از تشکیل پرونده تخلف جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد .

علیزاده به برخورد قاطع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با گران‌فروشی اشاره کرد و افزود: دلیل تشکیل پرونده برای شرکت متخلف پارکبان گران‌فروشی بود .


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ارزش ریالی پرونده تشکیل شده در این زمینه را 440 میلیون ریال عنوان کرد .

وی تصریح کرد: براساس ماده 15 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، تا نیم ساعت توقف برای وسایل نقلیه در حاشیه خیابان ها رایگان بوده که شرکت خدماتی مذکور این ماده واحده را رعایت نمی کرد .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف مشابه می ‎ توانند مراتب را از طریق سامانه 124 ستاد خبری این سازمان اعلام کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار