سبک زندگی اسلامی با کارگاه‌های بصیرتی

تهران (پانا) - برگزاری کارگاه‌های بصیرتی با محوریت سبک زندگی اسلامی می‌تواند در تقویت باورهای انسانی و راستین مردم نقش بسزایی داشته باشد و از آثار مخرب جنگ روانی بر اذهان مردم پیشگیری کند.

کد مطلب: ۱۴۳۷۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
سبک زندگی اسلامی با کارگاه‌های بصیرتی

در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) طاهره صاحب الزمانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 8 تهران به اتفاق کارشناسان قرآن و عترت از مراکز دارالقرآن بازدید به عمل آورد و با مدیر و مربیان قرآنی به گفتگو نشست.

صاحب الزمانی ضمن تبریک ولادت حصرت فاطمه از فعالیت شایسته دارالقرآن‌های اسرا، روح الله و ثامن الحجج تقدیر کرد و گفت: با توجه به تلاش دشمن در خصوص نفوذ به افکار مردم به ویژه جوانان و نامحسوس بودن جنگ نرم و اهمیت هوشیاری و آگاهی مردم در جامعه امروز نسبت به آن، برگزاری کارگاه های بصیرتی و تبیینی با محوریت سبک زندگی اسلامی می تواند در تقویت باورهای انسانی و راستین مردم نقش بسزایی داشته باشد و از آثار مخرب جنگ روانی بر اذهان مردم پیشگیری کند.

وی تصریح کرد: مراکز و موسسات قرآنی می توانند با دعوت از کارشناسان متخصص در زمینه های مختلف اجتماعی در قالب کارگاه و دوره های آموزشی با استعانت از قرآن و عترت به بهبود کیفیت روابط فردی و اجتماعی در جامعه اسلامی کمک شایانی کنند و در کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار باشد.

صاحب الزمانی گفت: دارالقرآن‌ها علاوه بر برگزاری کلاس های حفظ، تفسیر و روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، مداحی و تجوید، اردوهای یک روزه با رویکرد قرآنی برگزار کرده و تمام وقت در خدمت دانش آموزان هستند که در این راستا مدیران مدارس جهت اطلاع رسانی و هماهنگی های لازم برای حضور دانش آموزان بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

در پایان این نشست مدیران، مربیان و اساتید دارالقرآن ها به شرح برنامه ها و فعالیت های انجام شده در حوزه های عمرانی، تجهیزاتی و برنامه ای و همچنین فضاسازی این امکان و کیفیت برگزاری کلاس ها پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار