مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

محافل انس با قرآن‌ در راستای نهادینه‌کردن فرهنگ قرآن و عترت نقش مهمی دارد

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در محفل انس با قرآن‌کریم آموزشگاه ناصری‌منش، برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن‌کریم را در راستای نهادینه‌کردن فرهنگ قرآن، عترت و نماز جهت نسل گام دوم انقلاب‌اسلامی را یک اقدام مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
محافل انس با قرآن‌ در راستای نهادینه‌کردن فرهنگ قرآن و عترت نقش مهمی دارد

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در جریان برگزاری محفل انس با قرآن‌کریم که به مناسبت آغاز هفته قرآن، عترت و نماز در دبیرستان هیئت امنایی ناصری‌منش منطقه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: آشنایی بیشتر نسل گام دوم انقلاب‌اسلامی با کتاب آسمانی قرآن‌کریم ضرورتی مهم است و در تلاش هستیم با اجرای برنامه‌های قرآنی و کرسی‌های تلاوت قرآن‌کریم در واحدهای آموزشی شهرستان اسلامشهر، ضمن بهره‌مندی معنوی، استعدادهای قرآنی دانش‌آموزان را شناسایی کنیم تا در مسابقات قرآن، عترت و نماز هم درخشش داشته باشند.

وی افزود: به مناسبت گرامی‌داشت هفته قرآن، عترت و نماز در کلیه واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر، برنامه‌هایی را مناسب با ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآن و عترت و نماز اجرا خواهد شد و در کنار آن مسابقات درون‌ مدرسه‌ای از جمله انشاء و احکام نماز، صحیفه‌ سجادیه، نهج‌البلاغه و سایر مسابقات را با همکاری شورای توسعه قرآنی شهرستان اسلامشهر و معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی، کارشناسی قرآن، عترت و نماز، مربیان و معاونین پرورشی واحدهای آموزشی برگزار خواهد شد.

در بخش دیگری از این برنامه حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: با شناسایی دانش‌آموزان علاقمند به حوزه‌های قرآنی می‌توانیم اسلامشهر را به قطب حافظان و قاریان قرآن تبدیل کرد و اکنون افتخار بر این است که در این شهرستان دو هزار نفر حافظ قرآن حضور دارند و امیدواریم شاهد رشد روزافزون این عزیزان در حوزه آموزش و پرورش باشیم.

شایان ذکر است، در محفل انس با قرآن‌کریم که معاون سیاسی، امنیتی فرماندار، عضو شورای شهر، معاون شهردار و معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر نیزحضور داشتند. محمدجعفر فردی قاری بین‌المللی و دو دانش‌آموز به تلاوت آیاتی از قرآن‌کریم پرداختند و در ادامه نماز جماعت ظهر و عصر امامت امام جمعه اسلامشهر برگزار شد.

خبرنگار:ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار