مدیر آموزش و پرورش رودهن خبر داد:

جلسه کمیته همکاری حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش رودهن برگزار شد

رودهن (پانا) - مدیر آموزش و پرورش رودهن از برگزاری کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش رودهن‌ در دفتر امام جمعه رودهن در راستای تقویت و ارتقای بهینه و کارآمدتر این‌همکاری ثمربخش خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته همکاری حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش رودهن برگزار شد

جلسه کمیته همکاری حوزه‌های علمیه شهرستان دماوند و پردیس و آموزش و پرورش بخش رودهن با حضور حجت‌الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه بخش رودهن، حجت‌الاسلام علیرضا نورمحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند، زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن، مهدی حبیبی معاون پرورشی آموزش و پرورش، ملیحه رباط سرپوشی مسئول بسیج دانش آموزی و جمعی از خواهران مبلغه حوزه‌های علمیه شهرستان دماوند و پردیس در دفتر امام جمعه بخش رودهن برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن در این جلسه عنوان کرد: تعامل آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه به عنوان دو نهاد بزرگ فرهنگی مهمترین عامل تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، در واقع این تعامل سازنده و مفید هموار کننده تحقق این اهداف و تعالی شخصیتی دانش‌آموزان ما خواهد بود.

وی افزود: دانش‌آموزان سرمایه‌های کشور و آینده‌سازان این مرز و بوم هستند، همه ما باید نسبت به تربیت نسلی بالنده و موفق دغدغه همگانی داشته باشیم و در این زمینه متعهدانه و مسئول عمل کنیم.

زهرا رستمی، مدیر آموزش و پرورش نیز در این‌جلسه اظهار کرد: تعامل و همکاری حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش، باعث می‌شود موتور تربیت و پویایی معنوی، اسلامی، اخلاقی، سیاسی، اجتماعی در مدارس و بین دانش‌آموزان در بهترین مسیر تکاملی و تعالی خود قرار بگیرد و فعالیت کند.

رستمی همچنین مطرح کرد: ما تمامی تلاش و همت خود را به کار می‌بندیم که زمینه‌ها و بسترهای لازم را برای این همکاری مشترک در سطح آموزش و پرورش و مدارس ایجاد کنیم تا روبه روز بر دامنه و وسعت این همکاری‌ها افزوده شود چرا که قطعا این مسیر ما را نیز در تحقق اهداف تعلیم و تربیت به نحو چشمگیری هدایت خواهد کرد.

درپایان جلسه مصوباتی اعم از برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای معاونین و مربیان پرورشی، تجهیز بهینه نمازخانه‌های مدارس و فعالیت گسترده‌تر روحانیون در مدارس در سال تحصیلی پیش‌رو تصویب شد تا مقدمات اجرایی آن پیش‌بینی و به مرحله اجرا دربیاید.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار