جانشین رییس پلیس راهور ناجا اعلام کرد:

بررسی نصب پلاک در جلوی موتورسیکلت‌ها/ فعالیت پلیس راهور دوچرخه سوار

خبرگزاری پانا: جانشین رییس پلیس راهور ناجا درباره نصب پلاک جلوی موتور سیکلت ها به منظور کنترل تخلفات گفت: این موضوع از سوی کمیسیون های مختلف در حال بررسی است و به دنبال رفع موانع آن هستیم.

کد مطلب: ۱۳۷۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار امیری در دومین دوره همایش دوچرخه سواری ویژه پسران و همیاران پلیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا با همکاری وزارت آموزش و پرورش ، شهرداری، اتحادیه دوچرخه سواری و فدراسیون مربوطه در پارک آبشار تهران برگزار شد.

وی تأکید بر استفاده از وسیله پاک در چرخه حمل و نقل عمومی را یکی از اهداف این همایش برشمرد و افزود: با توجه به شرایط شهرهای بزرگ به ویژه تهران و نیز تشدید مشکلات زیست محیطی در فصول پاییز و زمستان ، لازم است از وسائلی که برای محیط زیست آلودگی به همراه نداشته باشند، استفاده کنیم.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه 75 الی 80 درصد علت آلودگی هوا به وسائل نقلیه مربوط می شود، گفت: هر چه حضور وسائل نقلیه شخصی را در معابر شهری کاهش دهیم ، به سمت کاهش آلودگی هوا قدم بر می داریم.

سردار امیری تزریق شادی، نشاط و شادابی به جامعه را دومین هدف برگزاری این همایش برشمرد و گفت: نوجوانان و جوانان در افزایش نشاط و شادی به جامعه نقش تأثیر گذاری دارند.

وی با تأکید بر آموزش گفت: دوچرخه سواران در این همایش می آموزند که به هنگام استفاده از این وسیله نقلیه از چه وسائلی استفاده کرده و چگونه کار جمعی را انجام دهند.

این مقام مسئول در خصوص ایجاد لاین دوچرخه سواری در شهر تهران اظهار داشت: ایجاد زیرساخت ها برای تردد دوچرخه سواری از وظایف شهرداری است؛ منطقه 22 شهرداری تهران یکی از ایمن ترین مناطق از لحاظ زیرساختی و تنها منطقه ای است که لاین استفاده از دوچرخه را برای مردم منطقه تهیه کرده است.

سردار امیری با تأکید بر ایجاد فرهنگ استفاده از دوچرخه در جامعه تصریح کرد: پلیس موافق ایجاد زیرساخت ها برای تردد دوچرخه سواری است.

وی درباره پلیس دوچرخه سوار گفت: طرح پلیس دوچرخه سوار در اصفهان به صورت پایلوت اجرا شد، در صورت نتیجه دادن این طرح ، آن را در شهرهای دیگر تعمیم می دهیم اما هنوز نتایج طرح اعلام نشده است.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا درباره نصب پلاک جلوی موتور سیکلت ها برای کنترل تخلفات گفت: این موضوع از سوی کمیسیون های مختلف در حال بررسی است و به دنبال رفع موانع آن هستیم.

امیری با تأکید بر فرهنگ سازی گفت: پلیس موافق ایجاد زیرساخت های لازم برای تردد دوچرخه سواران است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار