هزینه 65 میلیارد ریالی برای هوشمندسازی مدارس استان بوشهر

خبرگزاری پانا : مدیركل آموزش و پرورش استان بوشهر از هزینه 65 میلیارد ریالی برای هوشمندسازی مدارس استان بوشهر خبر داد

کد مطلب: ۱۳۷۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا ، خلیل رضایی در نشست با مسئولان شبانكاره اظهار داشت: آموزش و پرورش یك نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: افزایش سطح كیفی تعلیم و تربیت باید در دستور كار قرار گیرد و در سال تحصیلی جاری در این مسیر اهتمام جدی داریم.

رضایی خاطرنشان كرد: بدون تردید ركن مجموعه آموزش و پرورش معلم است و اگر بخواهیم به اهداف بلند و والای تعلیم و تربیت دست پیدا كنیم باید با رفع مشكلات، انگیزه لازم برای پیشبرد این اهداف مقدس در آنان بوجود آورد تا بر اساس پشتكار، نوآوری و خلاقیت و بدون دغدغه‌ای در راستای آموزش و پرورش تلاش كنند.

مدیركل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: اگر بخواهیم كشوری سربلند و قدرتمند داشته باشیم باید به مسئله تعلیم و تربیت توجه ویژه شود، زیرا توسعه و پیشرفت هر كشوری در گرو توجه به آموزش و پرورش آن كشور است.

وی یادآور شد: امسال شاهد موفقیت استان بوشهر در آغاز سال تحصیلی بودیم و بیش از 7 هزار و 137 كلاس درس بدون هیچ مشكلی سال جدید را آغاز كردند و انتظار داریم در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی و هنری به موفقیت‌های لازم برسیم.

رضایی گفت: افزایش تجهیزات و بهبود امكانات تحصیلی دانش‌آموزان از اولویت‌های این اداره كل است كه بحمدالله به توفیقات خوبی نیز رسیده‌ایم.

مدیر كل آموزش و پرورش استان بوشهر از هزینه 65 میلیارد ریالی برای هوشمندسازی مدارس استان بوشهر خبر داد و افزود: برای هوشمندسازی كلاس‌های درس 5 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار به منظور خرید تجهیزات اختصاص یافته و 800 میلیون تومان نیز كمك داوطلبانه از اولیای دانش‌آموزان جمع‌آوری شده است.

وی ابراز داشت: از همه توان و امكانات موجود برای رشد و تعالی سطح كیفی تعلیم و تربیت در استان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار