معاون پرورشی آموزش و پرورش فارسان:

نمایشگاه دهه فاطمیه با هدف ترویج زندگی اهل‌بیت برگزار می‌شود

فارسان (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش فارسان عنوان کرد نمایشگاه دهه فاطمیه با هدف ترویج زندگی اهل‌بیت و پاسداشت مقام مادر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۹۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دهه فاطمیه با هدف ترویج زندگی اهل‌بیت برگزار می‌شود

در این نشست علی بزرگ‌نیا، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان فارسان با توجه به در پیش بودن ایام فاطمیه گفت: در شهرستان فارسان نیز همچون دیگر نقاط ایران اسلامی، برنامه های مختلف در ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

بزرگ‌نیا با اشاره به همکاری و هم افزایی میان سازمان ها، بر کمک گرفتن از تشکلات هنری تأکید کرد و گفت : اگر بتوانیم یک یا دو برنامه کلی اما باکیفیت داشته باشیم اثربخشی بالایی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فارسان، در جهت برگزاری نمایشگاه دهه‌ فاطمیه از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند، در ادامه تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع)، پاسداشت مقام مادر و بیان گوشه‌هایی از زندگانی ساده و معنوی ائمه‌ معصومین (ع) مخصوصاً به تصویر کشیدن گوشه‌ای از غربت فاطمه زهرا (س) برای اشاعه و صیانت از فرهنگ اسلامی و مذهبی، تقویت انگیزه دینی و باورهای اسلامی نوجوانان و جوانان و الگوگرفتن از شخصیت والا و برجسته ایشان در زندگی فردی و اجتماعی نسل جوان، در ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است حاضرین در این جلسه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص برپایی نمایشگاه بیان کردند.

نمایشگاه فاطمیه، شامل برنامه های متعددی از جمله سرودخوانی، نمایش تئاتر، موکب هیئت های انصارالمهدی اتحادیه انجمن های اسلامی، برنامه های سازمان دانش آموزی و هیئت دهه نودی های امام زمان عج و ... است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار