جانشین فرمانده سپاه سقز:

رشادت‏های رزمندگان اسلام، انقلاب و نظام را بیمه کرد

خبرگزاری پانا:جانشین فرمانده سپاه شهرستان سقز گفت: رشادت‏های رزمندگان اسلام، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‏توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

کد مطلب: ۱۳۲۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،جانشین فرمانده سپاه سقز در مراسم رژه نیروهای مسلح سقز در هفته دفاع مقدس که با حضور پرشور و حماسی مردم شهرستان سقز، مسئولین شهرستانی و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان سقزدر بلوار انقلاب این شهرستان برگزار شد گفت: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‏ ناپذیری برای مردم سلحشور ایران بود و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‏های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.

هادی مخدومی افزود: رشادت‏های رزمندگان برومند اسلام، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‏توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

مخدومی خاطرنشان کرد: این روزها هنگامی که یادی از دفاع مقدس می‏شود، دنیایی از شرف و حماسه ملتی نجیب و آزاده در اذهان تداعی می‏شود که عطر معنویت و صفای خاصی به ما ارزانی می‏دارد.

وی افزود: حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی که قله های سربلند ایثار و حماسه وشرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و مهین اسلامی خویش درنوردیده است حکایت نامکرر و ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته اند.

وی در پایان اظهار داشت: مطرح ساختن این همه شجاعت،رشادت ومقاومت دلیرانه در چند دقیقه کاری بس سخت ودشوار است ونمی توان حتی گوشه ای از آن را بیان کرد که چگونه ملت قهرمان ایران، مردانه ایستادگی کردند و پیروز شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار