مدیر آموزش وپرورش اسلامشهر:

ضرورت انتقال پیام و مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر درجلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس گفت لازم است تا با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و نگاه ویژه به هفته گرامیداشت دفاع مقدس، پیام و مفاهیم دوران دفاع‌مقدس که همان فرهنگ ایثار و شهادت است را به نسل نوجوان و جوان منتقل کنیم.

کد مطلب: ۱۳۰۸۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت انتقال پیام و مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان

اکبر قنبری، مدیر آموزش وپرورش اسلامشهر در جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات منطقه برگزار شد، در سخنانی ضمن تسلیت سوگواری‌های ماه صفر و نکوداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: با مصادف شدن روزهای پایانی ماه صفر و رحلت رسول اکرم(ص) با بازگشایی مدارس، تمام برنامه‌ها و مراسمات بازگشایی مدارس باید رنگ و بوی حسینی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که نسل جوان و نوجوان ما دوران دفاع مقدس را تجربه نکردند، موظف هستیم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و نگاه ویژه به هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس پیام و مفاهیم دوران دفاع مقدس که همان فرهنگ ایثار و شهادت است را به این نسل منتقل کنیم.

در این جلسه که با حضور مدیر و شورای معاونین، مدیران و معاونین پرورشی مدارس آموزش و پرورش اسلامشهر برگزارشد، نظرات اعضاء ستاد و پیشنهادات برای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار