رئیس موسسه ناجی هنر:

ناجی هنر سهم «عیاری» از «خانه پدری » را نمی خرد

خبرگزاری پانا: مدیر عامل موسسه ناجی هنر گفت: هیچ صحبتی برای خرید سهم کیانوش عیاری از فیلم خانه پدری صورت نگرفته است و اخبار خرید این فیلم توسط ناجی هنر صحت ندارد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، سعید منتظرالمهدی، شامگاه گذشته در برنامه تلویزیونی هفت با اشاره به این موضوع که ناجی هنر قصد خرید سهم عیاری از فیلم خانه پدری را ندارد، گفت: قصه و جریان فیلم سینمایی «خانه پدری» تقریبا تمام شده است. ما نظرمان این است که اکران اثر خلق شده در دست وزارت ارشاد است و وزارت ارشاد هم برای اکران این اثر اصلاحاتی را در نظر گرفته و نیروی انتظامی هم با این اصلاحات موافق است.

رئیس موسسه ناجی هنر تاکید کرد: وزارت ارشاد با ضرورت و مقتضیات مورد نیاز جامعه و مخاطب بیشتر آشناست و بهتر می تواند در این زمینه نظر دهد.

وی با اشاره به این مطلب که عیاری با اصلاحات فیلم موافق نیست گفت: با اصلاحات اعلام شده از سوی وزارت ارشاد موافق نیست ناجی هنر نیز قصد خرید سهم عیاری را ندارد. کاری تولید شده و حق و حقوق دو طرف نیز پرداخت شده، بنابراین اگر اصلاحات صورت پذیرد اکران خانه پدری صورت می گیرد.

در فیلم «خانه پدری»،مهدی هاشمی، مهران رجبی، شهاب حسینی، ناصر هاشمی، مینا ساداتی، نازنین فراهانی و... به ایفای نقش پرداختند.

«خانه پدری» جدیدترین ساخته‌ی کیانوش عیاری است که داستان آن از اواخر دوره‌ی قاجار و اوایل پهلوی آغاز می‌شود. این فیلم درباره‌ی پدری است که به همراهی پسرش، دخترش را به جرم اینکه آبروی خانواده را برده است، می‌کشد و در خانه‌اش به خاک می‌سپارد. تاثیر این اتفاق در 6 دهه در «خانه‌ی پدری» روایت می‌‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار