در گفت و گو با پانا اعلام شد؛

اجرای افزایش شهریه مهدهای کودک از ابتدای مهر/ مهدهای متخلف جریمه می شوند

خبرگزاری پانا: معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با تأکید بر اینکه افزایش میزان شهریه مهدهای کودک از مهرماه اعمال می شود، گفت: افزایش شهریه مهدهای کودک قبل از آغاز مهرماه غیرقانونی است.

کد مطلب: ۱۲۸۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

محمد نفریه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهار داشت: شهریه مهدهای کودک قبل از آغاز مهرماه غیرقانونی بوده و در صورت انجام این کار، مهدهای کودک دچار تخلف شده اند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با تأکید بر اینکه همه مهدهای کودک موظف هستند که از اوایل مهرماه جاری افزایش شهریه ها را به خانواده ها اعلام کنند، خاطرنشان کرد: مهدکودک ها می بایست با توجه به تعرفه های قانونی و تعیین شده، عمل کنند.
وی با اشاره به نحوه اعمال جریمه برای مهدهای کودک تصریح کرد: هیچ یک از مهدهای کودک مجاز به دریافت شهریه های خارج از تعرفه های قانونی در سازمان بهزیستی نیستند، ضمن اینکه جریمه موقت دو تا شش ماهه برای مهدهای کودک متخلف اعمال می شود.
نفریه با بیان اینکه ۱۵ هزار مهد کودک در کشور فعالیت می کند، یادآور شد: شهریه مهدهای کودک در سال جاری حداکثر 30 درصد بوده است.
به گزارش پانا، بر اساس اعلام سازمان بهزیستی شهریه مهدهای کودک بر اساس شهر، استان، منطقه و همچنین ستاره دار بودن آنها (یک تا سه ستاره) مشخص می شود. این شهریه توسط کمیته تخصصی با حضور سازمان بهزیستی،‌ نمایندگان وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت و نیز نمایندگانی از صنف مهدهای کودک‌ تعیین شده است.
بر این اساس همچنین ، والدین کودکان می توانند شکایات و همین طور گزارشات خوب مبنی بر افزایش شهریه های مهدهای کودک را از طریق سامانه پیامکی 30007530 با سازمان بهزیستی در میان بگذارند تا این سازمان در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار