مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

اجرای پویش انتخاب برترین معلم از دیدگاه دانش‌آموزان

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهرگفت اجرای پویش انتخاب برترین معلم از دیدگاه دانش‌آموزان طرح بسیار جالبی بود که با همت امام جمعه شهر واوان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پویش انتخاب برترین معلم از دیدگاه دانش‌آموزان

اکبر قنبری مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در مراسم تجلیل از برگزیدگان پویش انتخاب برترین معلم از دیدگاه دانش‌آموزان اظهار کرد: اجرای پویش انتخاب برترین معلم از دیدگاه دانش‌آموزان طرح بسیار جالبی بود که با همت امام جمعه واوان در سطح منطقه برگزار شد.

حجت الاسلام حمزه محمدی، امام جمعه واوان نیز ضمن تقدیر از زحمات معلمان گفت : انتخاب این معلمین از دیدگاه دانش‌آموزان بود و هیچ فردی دخل و تصرفی در انتخاب نداشته است و ادامه داد، شاهد رویکرد خوبی از مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در اجرای برنامه‌های تربیتی و فرهنگی هستیم.

سپس اسماعیل جعفری، جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر تصریح کرد: ما در هر مقامی که هستیم مدیون شما معلمین خواهیم بود که با سختی‌های زیادی که وجود دارد راه و رسم زندگی را به دانش‌آموزان یاد می‌دهید.

در ادامه این مراسم از ۵ دبیر،از مقطع متوسطه واحدهای آموزشی شهر واوان از جمله، آل‌طاها، تربیت،طلیعه،شهدای واوان و شهید شرافت که بیشترین آرا را کسب کردند، تجلیل شد.

دانش‌آموز خبرنگار : مائده یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار