نایب قهرمان پارالمپیک با استقبال تاریخی مردم وارد بوشهر شد

خبرگزاری پانا : مهرداد کرم‌زاده نایب قهرمان پارالمپیک 2012 لندن با استقبال پرشور تاریخی مردم و مسئولان بوشهر وارد این شهر شد.

کد مطلب: ۱۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، با تمهیدات و هماهنگی‌های صورت گرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر مراسم استقبال با حضور شماری از مردم، ورزشکاران، مسئولان استان بوشهر و خانواده مهرداد کرم‌زاده در فرودگاه بین‌المللی بوشهر برگزار شد.
در مراسم استقبال از مهرداد کرم‌زاده مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر، مدیر کل بهزیستی استان بوشهر، اعضای شورای شهر بوشهر و معاون استانی وزیر کار که امروز به بوشهر سفر کرده است نیز حضور داشتند.
استقبال کنندگان با شاخه‌های گل و فرستادن صلوات از کرم‌زاده استقبال کرده و کسب مدال نقره این ورزشکار بوشهری را به وی تبریک گفتند.
مهرداد کرم‌زاده در جمع خبرنگاران بوشهر به عدم دست دادن با همسر شاهزاده ویلیام در جریان توزیع مدال‌ اشاره کرد و اظهار داشت: پس از آنکه صاحب مدال نقره شدم خانم میدلتون به بنده تبریک گفت و من نیز از ایشان تشکر کردم و حتی وی نظر مرا درباره دست دادن پرسید که به او گفتم من مسلمان و مقید هستم و آداب اسلامی را در هر جای دنیا رعایت می‌کنم و او نیز صحبت مرا پذیرفت.
وی افزود: حتی دستم را روی سینه‌ام گذاشته و به این خانم احترام کردم تا ثابت کنم که آموزه‌های اسلامی احترام به شخصیت زنان است.
کرم‌زاده درادامه گفت: اقدام من و این خانم کاملا در کمال احترام صورت گرفت ولی متاسفانه برخی از رسانه‌های غربی شیطنت کردند تا شاید بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند، که اما خوشبختانه تیر آنها به سنگ خورد و من از این بابت بسیار خوشحال هستم.
وی بیان کرد: قصد و نیت من بی‌احترامی نبود و از اینکه توانستم روح و منشور المپیک را که همانا دوستی میان ملل است را به خوبی اجرا کنم، خوشحال هستم.
وی در ادامه گفت: دیویس آلد حریف بریتانیایی من که به مدال طلا دست یافت هم سن و سال پسرم (محمدرضا) است و وقتی او به مقام نخست رسید به وی تبریک گفتم و تماشاگران حاضر در ورزشگاه المپیک لندن را ترغیب کردم تا این جوان را تشویق کنند.
کرم‌زاده تصریح کرد: باور کنید تصور می‌کردم با پسر خودم مسابقه می‌دهم و این پرتابگر جوان بریتانیایی نیز در وب سایت خود از حرکت من تمجید کرده است.
نایب قهرمان پارالمپیک لندن یادآور شد: مدال نقره بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن خود را به ملت خوب ایران تقدیم می‌کنم.
مهرداد کرم‌زاده توانست در پارالمپیک 2012 لندن در رشته دو و میدانی پرتاب دیسک مدال نقره این مسابقات را به دست آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار