افتتاح پروژه‎های هفته دولت با حضور مهندس قادری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی

خبرگزاری پانا:محمودرضا ایمانپور فرماندار شهرستان جاجرم به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی و جمعی ازمسئولین شهرستانی با حضور در بخشهای مركزی ، سنخواست و شوقان ، تعدادی از پروژه‎های هفته دولت را در سطح شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار دادند.

کد مطلب: ۱۲۲۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ایمانپور ضمن تقدیر و تشكر از حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هفته دولت ، با اشاره به تعداد و میزان اعتبارات تخصیص یافته به پروژه های افتتاحی هفته دولت در سطح شهرستان ، شرح مختصری از مجموع این پروژه ها را به اطلاع حاضرین رساندند.

در ادامه مهندس قادری ضمن عرض تبریك به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر ، تعداد پروژه های هفته دولت در استان خراسان شمالی را 239 پروژه با اعتباری بالغ بر 2/52 میلیارد تومان اعلام کرد كه در طول این هفته مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهند گرفت .

وی همچنین از زحمات مسئولین و دست اندركاران اجرای پروژه ها در راستای تحقق اهداف دولت خدمتگذار تقدیر و تشكر به عمل آوردند.

از جمله پروژه هایی كه در سومین روز از هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت می توان به افتتاح گلزار شهدای شهر شوقان با اعتبار 1000 میلیون ریال ، افتتاح فاز 1 پروژه مجتمع نمازخانه و مركز گردشگری سرچشمه شوقان با اعتبار 2200 میلیون ریال ، افتتاح بلوار امام رضا سنخواست با اعتبار 891 میلیون ریال ، افتتاح شبكه تغذیه توزیع و ایستگاه تقلیل فشار گاز شهرك صنعتی جاجرم با اعتبار 600 میلیون ریال و ... اشاره نمود كه در مجموع مبلغ 7936 میلیون ریال میزان اعتبارات تخصیص یافته به پروژه های افتتاحی در این روز می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار