مرحله دوم سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی آغاز شد

خبرگزاری پانا:مرحله‌ دوم سومین مسابقه کتاب خوانی الکترونیکی رضوی، از اول شهریور ماه آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، کودکان و نوجوانان شرکت کننده در مرحله‌ی اول سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی می‌توانند با مراجعه به سایت book.kanoonrazavi.ir و مشاهده نتیجه خود در صورت کسب امتیاز 100 از این مسابقه در مرحله دوم این جشنواره نیز شرکت کنند.
کودکان و نوجوانان می‌توانند با وارد کردن کد ملی و رمز مرحله‌ اول وارد سایت شوند، و با مراجعه به بخش مربوط به گروه سنی خود، بر لینک مشاهده نتیجه مرحله اول کلیک کنند و از امتیاز کسب شده مطلع شوند و در صورت مجاز بودن در مرحله دوم این مسابقه شرکت کرده و به سؤالات مرحله دوم پاسخ دهند.
علاقه‌مندان به حضور در مرحله دوم این مسابقه تنها تا 8 شهریور ماه مهلت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند.
در مرحله اول این جشنواره که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برای چهار گروه سنی 7 تا 17 سال، برگزار شد؛4 هزار و 783 نفر در گروه سنی اول تا سوم دبستان، 3 هزار و 560 نفر در گروه سنی چهارم و پنجم دبستان، 2 هزار و 390 نفر در گروه سنی ششم دبستان و 676 نفر در گروه سنی سال‌های دبیرستان شرکت کردند.
در مرحله نخست سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی که مجموعاً 11 هزار و 409 نفر در آن شرکت کردند؛ کودکان و نوجوانان در چهار گروه سنی «ب» (اول، دوم و سوم دبستان)، «ج» (چهارم و پنجم دبستان)، «د» (ششم دبستان و دوره راهنمایی) و «ه» (سال‌های دبیرستان) با مراجعه به سایت book.kanoonrazavi.ir ضمن دانلود و مطالعه کتاب‌های مسابقه و پاسخ به سؤالات آن در این جشنواره شرکت کردند.
گفتنی است: برای کودکان و نوجوانان اول، دوم و سوم دبستان کتاب «مار و گنجشک (قصه‌هایی از زندگی امام رضا ع) » نوشته مسلم ناصری، چهارم و پنجم دبستان «رضا جان خوش آمدی!» نوشته مجید ملّا محمدی، ششم دبستان و دوره راهنمایی «ماه غریب من» مجید ملّا محمدی و سال‌های دبیرستان «مناظرات تاریخی امام رضا (ع)» نوشته آیت الله ناصر مکارم شیرازی که همگی از انتشارات «به نشر» آستان قدس رضوی هستند انتخاب شده‌اند.
یادآور می‌شود، برگزیدگان سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی در مراسم پایانی که 18 شهریور در اهواز برگزار خواهد شد معرفی خواهد شد و به برگزیدگان اول هر گروه سنی، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی و برگزیده دوم تا سوم هر گروه سنی نیز، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی اهدا می‌شود ...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار