مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

نقش مهم انجمن اولیاء و مربیان در مشارکت سیستم تربیتی و آموزشی

اسلامشهر (پانا) - سومین جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان درسال 1400 و درسالن شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نقش مهم  انجمن اولیاء و مربیان در مشارکت سیستم تربیتی و آموزشی

در این جلسه، حسینعلی‌ بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ضمن تقدیر از نمایندگان اولیای مدارس سطح شهرستان و پیگیری مجدانه آنان در برگزاری جلسات، افزود: دغدغه‌مندی نمایندگان اولیاء ستودنی است و حضور پرشور و سرشار از انرژی اعضاء که هر یک دارای دانش و تخصص در حوزه‌های علمی، آموزشی و تربیتی هستند، مشکل‌گشا بوده و کمک شایانی به مجموعه آموزش و پرورش شهرستان کرده است.

او همچنین چشم‌انداز روشنی را درخصوص آینده شورای انجمن اولیاء و مربیان منطقه در این دوره را ترسیم کرد و بر نقش مهم اعضاء در مشارکت سیستم تربیتی و آموزشی اولیاء و دانش‌آموزان تأکید کرد.

بنار تصریح کرد: در این جلسه ضمن ارائه جدول زمانبندی سالانه تشکیل جلسات به اعضاء، در خصوص کارگروه‌های تخصصی و مهارتی اولیاء و مربیان بر اساس ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین و ترکیب اعضاء کارگروه‌ها برای آماده‌سازی بستر مناسب برای تقویت همکاری و مشارکت سازنده و اثر بخش همه اولیاء در امر تربیت دانش‌آموزان متناسب با شرایط منطقه و بومی‌سازی نیازهای آموزشی بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: همچنین در این جلسه، شش کارگروه تخصصی و مهارتی از جمله، کارگروه دینی، پرورشی، اجتماعی، علمی، فناوری، تربیت‌بدنی، بهداشت، هنری و کارگروه مالی، عمرانی و رفاهی با رهبری هریک از اعضاء شورای انجمن اولیاء و مربیان به تفکیک مهارت و تخصص هریک از اعضا و جانمایی دبیرخانه‌های مربوطه تعیین و تشکیل شد و دبیر هر کارگروه ملزم شد تا عضویت در کارگروه‌ها را محله محور کرده و از کلیه اعضاء انجمن اولیاء و مربیان مدارس دعوت به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار