کارشناس مسئول فیلم و هنرهای نمایشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

معرفی گروه های برتر جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی کشور به جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

خبرگزاری پانا: کارشناس مسئول فیلم و هنرهای نمایشی وزارت آموزش و پرورش از معرفی رتبه های اول نمایش عروسکی و صحنه ای سی و یکمین جشنواره فرهنگی هنری کشور جهت رقابت در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، روح الله مالمیر با اعلام این خبر افزود: دو گروه برتر نمایشی که در سی و یکمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان پسر سراسر کشور رتبه های اول را کسب کردند، جهت شرکت در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شدند.

وی در ادامه افزود: بنا به رای داوران، رتبه های اول تا سوم نمایش عروسکی و صحنه ای پسران اعلام شد که طی آن، گروه نمایش صحنه ای سیستان و بلوچستان با عنوان "خورشید" و گروه عروسکی شهرستان های تهران با نام "زیارت" رتبه های اول گروه پسران را کسب کردند.

مالمیر گفت: به پیشنهاد هیئت داوران نمایش زیارت شهرستان های تهران و نمایش خورشید استان سیستان و بلوچستان به زودی به جشنواره بین المللی تئاتر دانش آموزی استان همدان معرفی خواهند شد تا در صورت امکان، در این جشنواره به اجرا درآیند.

وی اظهار امیدواری کرد: به کمک این جشنواره گام موثری در راستای تحکیم و تبیین تئاتر دانش آموزی در جشنواره های عروسکی برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار