برگزاری کارگروه فصلی امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک(پانا)- در جلسه کارگروه فصلی امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان که با حضور مدیر آموزش و پرورش ، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در امور بانوان ، و سایر مسئولان در سالن شهید درهم پورمنطقه برگزار شد، بر نقش اساسی و تاثیرگذار دختران و بانوان در ارتقاء همه جانبه خانواده و جامعه تاکیدشد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگروه فصلی امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

در این جلسه، کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سخنانی بیان کرد : باتوجه به تراکم بالای جمعیت و تنوع قومی و فرهنگی در این منطقه و نقش اساسی و تاثیرگذار دختران و بانوان در ارتقاء همه جانبه خانواده و جامعه، لزوم اجرای هر چه بهتر طرح‌های ویژه بانوان مورد تاکید است.

او ایجاد هماهنگی و همکاری بین معاونت‌ها و واحدهای مربوطه در راستای اجرای طرح‌ها را از وظایف این کارگروه دانست.

در این نشست مشاور مدیر کل مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در امور بانوان نیز در سخنانی به تشریح و تبیین طرح‌های حوزه بانوان پرداخت و هدف از انجام طرح‌ها را رشد و اعتلای دختران عنوان کرد.

تشکیل و تقویت کارگروه‌های طرح‌های اموربانوان در مدارس، تشکیل گروه مجازی ویژه دختران منطقه، پیگیری فعالیت‌های مدارس در طرح پویش آجر به آجر، ارسال گزارشات مربوط به فعالیت‌های بانوان و دانش آموزان دختر در سطح منطقه به کارشناسی اموربانوان از مصوبات این جلسه بود.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار