با‌زمهندسی فعالیت‌های آموزشی و تنوع‌بخشی فعالیت‌های پرورشی نشان از بالندگی سازمانی آموزش و پرورش است

ورامین(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ورامین از مدیران مدارس خواست با کمک تنوع‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی، با افسردگی دوران کرونا در دانش‌آموزان مقابله کنند.

کد مطلب: ۱۱۵۹۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
با‌زمهندسی فعالیت‌های آموزشی و تنوع‌بخشی فعالیت‌های پرورشی نشان  از بالندگی سازمانی آموزش و پرورش است

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش ورامین، امیر محمدی، مدیر آموزش و پرورش ورامین، در جمع مدیران دوره اول گفت: امروز وجود کرونا ما را از حضور دانش‌آموزان محروم کرده است اما بازمهندسی فعالیت‌های آموزشی و انتقال آموزش از فضای واقعی به مجازی باعث شد که آموزش ادامه یابد.

او در ادامه افزود: تغییر روش‌های تدریس منطبق با نیاز فضای مجازی و همچنین تنوع‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی نشان از بالندگی سازمانی آموزش و پرورش دارد.

محمدی در این نشست از مدیران خواست ضمن توجه ویژه به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی نسبت به انتقال این تجربیات به همدیگر کوشا باشند.

این مقام‌مسئول شاداب‌سازی فضای مجازی مدارس و اشاعه فرهنگ توکل به خدا در مسائل را به عنوان دو اصل مهم دانست که در مقابله با افسردگی حاصل از کرونا و دور‌ماندن از مدرسه می‌تواند به کار گرفته شود.

علی‌اکبر فراتی معاون آموزش متوسطه نیز از دیگر سخنرانان این جلسه گفت: کرونا زحمات مضاعفی را به سیستم آموزشی تحمیل کرد و تلاش فرهنگیان در این زمینه قابل تقدیر است.

او در ادامه ضمن تاکید بر استمرار فعالیت‌های آموزشی در فضای مجازی از مدیران خواست پیگیر کیفیت سنجی آموزش‌ها و حضور دانش‌‌آموزان در شاد باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار